quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bridget probeert het niveau van de zusjes te benaderen.
Lukt niet, ze snappen het zelfs niet als het in babytaal wordt uitgelegd.
Zo doet ze de hele uitzending het.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bridget probeert het niveau van de zusjes te benaderen.
Lukt niet, ze snappen het zelfs niet als het in babytaal wordt uitgelegd.
Uhm... nou... dit is misschien pas de 30.002e keer...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef Fargo het volgende:
'En heb ik jullie al eens verteld over de onvoorspelbaarheid van Big Brother?'![]()
Geweldigquote:
maar maarmaaarraaaarmmmaaaaarr plast en poept die ooook?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef teamlead het volgende:
Dat gaan die kippen echt nooit voor elkaar krijgen gewoon
Ware het echt geweest wel.......dit is hun "hoe doen wij zo dom mogelijk act" en dus vind ik er geen zak aan.quote:
Ja, de minst leuke.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:05 schreef ijsbrekertje het volgende:
Er zijn drie zusjes!! Bridget is er ook één
Ruzie met E10 als die de kamer niet in mag s'nachtsquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef teamlead het volgende:
Dat gaan die kippen echt nooit voor elkaar krijgen gewoon
We zijn t echt ontzettend oneens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Komop Semih ! Pleite !! (Echt dan)
die krijgt ook een geheime missie.. misschien ook wel vrijstelling voor nominatie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom zou degene die ze verstoppen moeten, meewerken eigenlijk.....?
die is dan ook vrijgesteld volgende week dus Semih zal het niet zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Welke onvergetelijke streams gaat Jeroen ons opleveren?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
We zijn t echt ontzettend oneens.
Egbert moet naar huis. Met Jeroen of Semih krijg je teminste nog leuke streams de komende 48 uur, Egbert gaat alleen maar klagen.
quote:
Ja, what was in it voor de verstopte?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Hè, hè, het heeft lang geduurd.quote:
2 dagen? Een hele week!?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:08 schreef n1ek het volgende:
E10 en Tijn zijn constant in die kamer dus hou ze er maar is 2 dagen weg :|
Ja, ze hebben 'm, zoals ik al voorspelde, gebashed in de reguliere TV-uitzending. Dus hij mot blijven!quote:
Misschien dat ie niet genomineerd kan worden deze ronde?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:09 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, what was in it voor de verstopte?
Semih is de enige die voor actie zorgt...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hè, hè, het heeft lang geduurd.![]()
Ik vind Semih eng in zijn arrogantie en aggressiviteit. Geen fijne tv voor mij.
Jeroen is Cult, en Egbert is vermakelijk.
Dat verkies ik boven agressiviteit......![]()
De persoon die zich moet verstoppen, mag als beloning weer terug. Die persoon mag sowieso terug, maar dat weet diegene niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:10 schreef n1ek het volgende:
Degene die zich moet verstoppen heeft een geheime missie, maar Sem staat toch al genomineerd :
Hear Hear !!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ze hebben 'm, zoals ik al voorspelde, gebashed in de reguliere TV-uitzending. Dus hij mot blijven!![]()
ze hebben bericht gekregen denk ik om die brief al voor te lezenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:11 schreef Inodder het volgende:
zie de zusjes de enveloppe al voorlezen daar moesten ze toch mee wachten
nu al verneukt?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:12 schreef dracula100 het volgende:
Egbert tot woensdag in de prinssesen kamer en dan op het scherm haal egbert uit de kamer
Hear hear? Jij zegt net dat ie wegmot!quote:
Waar is dat gezegd dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
Marathondansen is de weekopdracht !!!!!!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:12 schreef dracula100 het volgende:
Egbert tot woensdag in de prinssesen kamer en dan op het scherm haal egbert uit de kamer
quote:
Thanx, die heb ik ff uitstaan nuquote:
Its Egbert!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
Exit Semih !!! Mark my words ......
Ze kreeg er voor betaald.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:16 schreef LuQas het volgende:
Het maakt Milica echt geen reet uit.
Wie is Mark en waarom liegt 'ie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
Exit Semih !!! Mark my words ......
Eens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is zo beter. Dat weet jij ook wel.
inderdaad. jezus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef Sanne het volgende:
TRUT.
Ze maakt een fout en volgens mij realiseerde ze zich het toen ze het had uitgesproken.
Welke fout?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef Sanne het volgende:
TRUT.
Ze maakt een fout en volgens mij realiseerde ze zich het toen ze het had uitgesproken.
jah dat gevoel kreeg ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef Sanne het volgende:
TRUT.
kan niet, want door die hotline is hij 4 weken de lul met de nominaties.quote:
verstandig van BB. Hummie wil dat Jeroen wintquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
hey maar dat betekend als ze vanavond gaan nomineren, ze Jeroen niet kunnen nomineren omdat die zogenaamd he huis uit is
Oe scherpquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
hey maar dat betekend als ze vanavond gaan nomineren, ze Jeroen niet kunnen nomineren omdat die zogenaamd he huis uit is
Op zich kan 't ook zo wel, maar ik had 't ook andersom verwacht...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef Sanne het volgende:
TRUT.
Jeroen geheime missiequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:20 schreef Marrije het volgende:
Beiden naar huis? Eg en Jeroen?
Stay Semih Stay Semih![]()
![]()
Karaktermoordquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is zo beter. Dat weet jij ook wel.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:20 schreef DJJoris het volgende:
Maakt Bridget nu de fout, dat Jeroen (geheime opdracht) en Egbert eruit moeten?
Huh? Ik schakel net in, wat is er mis?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef Sanne het volgende:
TRUT.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:20 schreef Scope het volgende:
Het afscheid van Jeroen lijkt toch een stuk minder verdrietig. Wat zullen de bewoners een domper krijgen als ie woensdag weer voor de deur staat...
Lolquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Marcia gaat paaldansen
Ben benieuwd of Jeroen snapt strakt dat hij verstopt moet worden
Welnee, 1 van de zusjes moet winnen, desnoods met evenveel stemmen gezamelijke winnaar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:20 schreef Bartoli het volgende:
verstandig van BB. Hummie wil dat Jeroen wint![]()
Nee, Eggie en Semih.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef riri het volgende:
wat raar....semih en jeroen waren toch degenen met de minste stemmen?
jah kloptquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef Sanne het volgende:
Ze zei toch net de zusjes krijgen hun zin en mogen de kleinste verstoppen?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:22 schreef Marrije het volgende:
Ja sorry schakel net in dus heb het nu pas door, Jeroen komt dus weer terug
En dan de ontmaskering nav. een IQtest dat ze fucked up slim zijn en op de toneelschool gezeten hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, 1 van de zusjes moet winnen, desnoods met evenveel stemmen gezamelijke winnaar.
Ze merken toch niet dat hij er nog is bedoel jequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
Semih was leuker geweest, wie mist Jeroen nou in dat huis?
Dan had Semih dus gewoon onder het bed gemoeten, dan was er geen probleemquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef teamlead het volgende:
kan niet, want door die hotline is hij 4 weken de lul met de nominaties.
Speculeerde ze niet gewoon?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef riri het volgende:
en bridget zei toch echt nadat de stemming bekend was dat semih onder het bed zou moeten....raar hoor dit
Egbert noemt zijn kinderen ook kanjer, net als jijquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef Morwen het volgende:
Jammer, Eggie eruitGelukkig gaan we onzichtbare Jeroen niet missen in dat huis
Ik denk dat ik hem zou vergeten in die kamer
![]()
dat wist bridget natuurlijk niet eens keus van hummie die ze in dr oor kreeg denkquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef Sanne het volgende:
Ze zei toch net de zusjes krijgen hun zin en mogen de kleinste verstoppen?
Daar kon je nog wel eens gelijk in krijgen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]dat weten ze niet eens meer wie het is
Dat zou wel fukking cool zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan de ontmaskering nav. een IQtest dat ze fucked up slim zijn en op de toneelschool gezeten hebben.
Precies!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef riri het volgende:
en bridget zei toch echt nadat de stemming bekend was dat semih onder het bed zou moeten....raar hoor dit
Ze is zo blij dat ze is overmand door emotiesquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:24 schreef JufJoop het volgende:
Ik snap niet waarom Marcia niet blij is... Eindelijk van die verschrikkelijke vent af...
als de opdracht slaagt is die ene bewoner toch ook vrijgesteld van de nominatiesquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan had Semih dus gewoon onder het bed gemoeten, dan was er geen probleem
Hele vage fout.
Ja, ik ben zijn alterego, nou goedquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Egbert noemt zijn kinderen ook kanjer, net als jij![]()
Ben jij Egbert?
Tenzij de zusjes zich verlullen voordat de nominaties geweest zijn...quote:
Yes, gratis pijpbeurtenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef teamlead het volgende:ze gaan er voor zorgen dat je niks tekort komt
euh.. als ze het onthouden that is
"Dat meen je niet "quote:
Mag ie niet meer genomineerd worden of heeft niemand op m gestemd?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen ook niet genomineerd...
Ja ikkequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef Renesite het volgende:
Heet iemand hier Ron Koster?
dan nog niet want kan niet genomineerd worden zegt bridgequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Tenzij de zusjes zich verlullen voordat de nominaties geweest zijn...
kan best!!
jeroen wordt ontkleed en naakt onder t bed van de zusjes gelegdquote:
Nee volgens mij alleen de zusjes. Het is hun opdracht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
als de opdracht slaagt is die ene bewoner toch ook vrijgesteld van de nominatiesdan kan Sem dus niet die opdracht krijgen
kan niet want is er zogenaamd uitgestemdquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ie niet meer genomineerd worden of heeft niemand op m gestemd?
tis wat, zonder tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |