Dat programma heb ik ook gezien! Ik ben erg pro bv, maar dit ging erg ver idd!
![]()
Maar ik kan ook wel ergens begrijpen als een maatschappij zo anti bv is, dat er dan heftige tegenreacties komen. Ik heb het opgenomen, om nog eens goed terug te kunnen kijken (zal het ook nog even tegen mijn l.k. melden van de week).
Hier nog geen stap verder, eerder een stap terug voor mijn gevoel. Nog steeds erg pijnlijke, rode, platte, witte tepels, het ziet er niet uit, zeker de ene niet.
Het aanleggen gaat goed, onder toezicht van de l.k. gedaan en die vond het prima. Door het tepelhoedje wordt ook de tepelhof goed gepakt zeg maar.
Maar door de pijn kolf ik weer sinds gisterenochtend, helaas is de productie nog niet zo groot als voorheen, maar ik hoop dat dat vlug terug komt. Een kant geeft bijna niets.
Echter het kolven is ook (licht) pijnlijk, daarom de l.k. maar weer gebeld. Zij dacht nu aan spruw, al kon ze het niet zeker zeggen. Ik heb gisteren ook wat witte puntjes aan de binnenkant van Simons lip gezien, al zijn die nu weg.
Zij gaf de tip om naar de HA te gaan, zelf vind ik dat ook prettig omdat ik er erg onzeker van word. Hoewel Simon met de flesjes wel wat rustiger wordt nu, slaapt wat beter. Ik denk dat hij de laatste dag en nacht live bv te weinig gehad heeft (kolf geeft ook zo weinig) en dus gewoon honger had. Nu gaat er telkens weer 100 cc bv in met de fles en slaapt hij beter door.
Vanmorgen echter spuugde hij alles uit na het verschonen (kort na de voeding).
Kan het trouwens dat zulke kleine babytjes uit hun mondje stinken? Gisteren spuugde hij ook wat en sindsdien ruik ik telkens die zure lucht om me heen. Wij hebben beiden schone kleren aan en zijn gedouched/gewassen, dus het zit niet op ons lijf. Toen ik straks met mijn neus bij zijn mondje in de buurt kwam, rook ik dat het uit zijn mond kwam!
Omdat mijn kolfbrengst nog niet zo groot is, heb ik straks 30 cc kv gegeven. Op zich niets mis mee en ik wil niet dat Simon honger heeft, maar ik vind het heel erg dat dit moest. Voelt heel erg als falen, dat de bv live niet lukt, is 1 ding, maar dat het kolven ook niet voldoende is nu (en ik zelf die keus moest maken), daar word ik erg verdrietig van. Heb Simon huilend dat flesje gegeven, het leek wel alsof hij me aankeek heel verbaasd, door mijn tranen
O, het is een lange post geworden, ik heb ook zoveel vragen en ben er ook zo onzeker onder