* Jojogirl mikt zorgvuldig en stoot
Yes, raak! Alleen is het er maar 1tje.
* Jojogirl stoot nog een keer een mikt weer een bal erin. Alleen is het de witte.
Grrr nu mag je 2 keer Num.
* Num stoot en mist op een haar na maar daardoor beland er een bal van Jojo in
Heb het ook al een tijd niet meer gedaan. Op het vaste wal hadden we ons eigen biljard in ons huis staan. Poollen is wel wat anders maar komt wel op hetzelfde neer Ja het is wel weer even wennen...
En verder zijn ze gewoon superlief.
* Jojogirl stoot weer een bal erin. En nog 1. Maar dan gaat het mis en is Num weer aan de beurt
* Num knalt er een bal in maar vervolgens ligt de witte op een zo ongelukkige plek dat Num er maar een klein stootje richting een bal van hem aan geeft. Deze raken elkaar net aan en nu mag Jojo zich ermee redden.
Nou vooruit superbam, zal ik het ook eens met bier op proberen.
* Num besteld een biertje, jij ook nog wat Jojo?
Willen jullie ook wat nootjes erbij? Ik kan anders ook wel wat bitterballen in de frituur gooien.
Goeiemiddag allemaal!
* Dagobert zet het schilderij tegen de bar en gaat aan een tafeltje zitten.
MAg ik een bierjte?
* Als Jojo weer naar de tafel kijkt ziet ze nog net de zwarte bal in een pocket verdwijnen.
Was dat de goede pocket?
Oe lekker Odulla, zijn er daar nog meer van?
Jongens, jongens, rustig. Ik heb nog een mooie lijst liggen met glas dat niet gebroken is Dagobert. Kan je zo van mij krijgen, hij staat in het berghok op de eerste verdieping.
De bitterballen komen eraan! Zal ik er meteen een paar vlammetjes bij doen?
oe lekker bitterballen!
* Num let even niet op de pooltafel
Hé dago wat een kunstzinnig schilderij zo met dat gat erin. Heeft rebelgirl dat gemaakt?
Jojo zat de bal erin? Pocket eeeh hoe zat dat ook al weer. Nou ja maakt ook niet uit.
Ik gewonnen Das altijd leuk.
* Num pakt nog een bitterbal
Nee, heb ik gemaakt
* Was trots*
Zo, zet het hier maar neer, dan ziet hij het vanzelf wel. Zal voor de zekerheid zijn naam er opzetten.
En nu eerst een lekker ontbijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |