quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:35 schreef Timis.ro het volgende:
Mijn buurman heeft een Fiat Bravo 1.4
We hebben afgesproken dat ik hem over 2 jaar NIET overneem
WOW dat zijn ook wel dikke bakken he?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:36 schreef stifmeister18 het volgende:
achterbuurman: Porsche 996 Targa & Mercedes cls amg
Mijn buurman heeft sinds een paar weken een Porsche 911 turbo. Verder heeft hij in zijn wagenpark; BMW7serie, Peugeot 206 Roland Garros, BMX X5, Audi A4 cabrio, Mercedes Vito. (hij had een XJ90, 5serie en een 3serie)quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
Heeft ie net gewoon even een Porsche 911 4s gekocht!!
Ik mag m binnenkort misschien wel rijden.
Ik heb afgesproken dat ik m over 2 jaar overneem.
Jullie ook stoere buren?
Pff, je zou willen dat je'm kon betalenquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff, je zou willen dat je'm kon betalen
Onder t mom van t gras is altijd groenerquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
Die van mij heeft een Ferrari F430!
Nog beter:quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:04 schreef ook_gek het volgende:
mijn buurman heeft een maybach. Ik neem hem niet over ik krijg hem gewoon.
Beter een goeie buur dan een verre vriend
Die klinkt wel hip moet ik zeggen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:17 schreef lipje het volgende:
de buurman van mijn neef zijn vriend zijn vriendin heeft een buurman die naast Dangel woonten dus een een Mercedes-Benz CLK-GTR DTM AMG PSV HMG IKEA BMW VW Targa heeft.
overigens Peutopique
Stop eens met Peurac'en!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:17 schreef lipje het volgende:
de buurman van mijn neef zijn vriend zijn vriendin heeft een buurman die naast Dangel woonten dus een een Mercedes-Benz CLK-GTR DTM AMG PSV HMG IKEA BMW VW Targa heeft.
overigens Peutopique
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |