Ehh, dat kan niet gezond wezen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:45 schreef DeX090 het volgende:
Ik ontbijt nooit en lunch ook nooit.
Gatverdammequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef beelz het volgende:
Geef mij maar een stevig ontbijt. Zo heb ik vandaag bruine bonen gegeten als ontbijt maar het komt ook regelmatig voor dat ik een flink bord pasta naar binnen werk als ontbijt. En bruin brood, veel bruin brood.
Ik moet veel koolhydraten binnen krijgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
. Zoiets krijg ik echt niet door mijn keel in de ochtend.
Die all bran werkt echt! Zelf compleet geen last van mijn darmen maar ooit eens gekocht. Meteen dunne ontlasting.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef Ephemera het volgende:
Tot voor kort at ik altijd 2 boterhammen en een beker Milk & Fruit. (en in het weekend met jus, een kop thee en een eitje erbij)
Maar wegens zeer passieve darmen moet ik nu aan de All Bran. En ik moet zeggen; als je het spul snel op eet (en niet laat weken in de yoghurt) is het best wel te doen![]()
Met Yoghurt, Vla of Melk vind ik het wel lekker maar met koffiequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ontbijt meestal door de week met een flinke kom crusli met koffie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |