?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben toch wat bescheidener denk ik.
Nou, dat ik van de iets minder extremen ben. Bar en biertje e.d. Het 'Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' type.quote:
O meer zo'n night of the proms-type zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:04 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nou, dat ik van de iets minder extremen ben. Bar en biertje e.d. Het 'Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' type.
Ok, maar ik ben ook niet 'extreem' ofzo. Net zo iets dat je niet iemand hoeft te zijn die zijn oor amptuteerd omdat je een schilderij van van Gogh kunt appricieren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:04 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nou, dat ik van de iets minder extremen ben. Bar en biertje e.d. Het 'Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' type.
Dat is ook erg leuk hoor! Vind dat alleen altijd zo duur, maar ik heb dan weer geen sponsorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O meer zo'n night of the proms-type zeker![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O meer zo'n night of the proms-type zeker![]()
Niemand is doorsnee denk ik. Ieder heeft zijn uitersten, interesses e.d.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:15 schreef tnimble het volgende:
[..]
Ok, maar ik ben ook niet 'extreem' ofzo. Net zo iets dat je niet iemand hoeft te zijn die zijn oor amptuteerd omdat je een schilderij van van Gogh kunt appricieren.Toegegeven dat ik niet 100% doorsnee ben, maar daar zijn er hier meer van
MMach, Conflict, Dude enz enz
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Niemand is doorsnee denk ik. Ieder heeft zijn uitersten, interesses e.d.
Anders zou iedereen met een labrador2op zondag in het bos wandelen
terwijl ze een weekend weg zijn me de caravan
op een kindvriendelijke camping
1
1: Voorbeeld is fictief en berust niet op enige werkelijkheid.
2: Volgens mij de allllllllereerste keer dat ikgebruik
maakt toch niks uit wat je nou leuk vindt? mits t binnen de algemene bescahvingsnormen blijft vindt ik het best hoor... Enneh camping roeleerd zwaar(althans de keren dat ik erop geweest ben danquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Niemand is doorsnee denk ik. Ieder heeft zijn uitersten, interesses e.d.
Anders zou iedereen met een labrador2op zondag in het bos wandelen
terwijl ze een weekend weg zijn me de caravan
op een kindvriendelijke camping
1
1: Voorbeeld is fictief en berust niet op enige werkelijkheid.
2: Volgens mij de allllllllereerste keer dat ikgebruik
Nee, zo bedoel ik het ook! Wat tnimble zegt. Denken in hojes is eigenlijk het probleem.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:19 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
maakt toch niks uit wat je nou leuk vindt? mits t binnen de algemene bescahvingsnormen blijft vindt ik het best hoor... Enneh camping roeleerd zwaar(althans de keren dat ik erop geweest ben dan)
Pffff wordt het geen tijd dat je een UMTS internet abbonement neemt? Dan kun je in de file internetten via satteliet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk ff helemaal niet meer, bijna 6 uur in de auto, waarvan bijna 2,5 uur file.
Je ziet hem niet meer bovenaan staan omdat het topic "vol"was, met 300 posts gaat het automatisch op slot. De laatste die reageerde was ou-tannu getuige deze message :quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:00 schreef AnneX het volgende:
Waar is het keuken topic van MMach gebleven ?
Is opeens verdwenen? Wie weet er meer van...
Mmach moet dus ff een nieuw deelke aanmakenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
je trekt naar je lampen ook een aarde? is ook verplicht tegenwoordig d8 ik? zelfs als je hem niet kan aansluiten?
Ik gebruik altijd gewone lak, werkt als een tierelierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou hier graag even klagen over radiatorlak. Bijvoorbeeld dat-ie niet vloeit, behalve op sommige plekjes waar het net ietsje te dik zit. Dan krijg je mooie druppen, die &@$)(@_#@) wel mooi glad zijn. Het liefst zou ik heel het teringding kaalschuren en kaal laten, maar dat lijkt me wat teveel werk. Laten doen is me te duur.
Volgende keer gaat er weer gewoon normale verf over, en niet die acrylzooi.
Dat wou ik ff kwijt.
Gudver ik zit me zo te vervelen omdat er geen mmach-keuken-topic is, dat ik een halve bak ben & jerry's leeg heb gegeten! Nu ben ik vol, misselijk en heb ik t nog koud ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
MMach gaat waarschijnlijk morgen of overmorgen een nieuw topique aan maken, omdat ie dan weer breedband heeft.
Tot die tijd is dit denk ik de aangewezen plek om te jammeren dat je zijn keuken-topic zo mistDat zal ik iig doen hier haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |