abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42756123
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben toch wat bescheidener denk ik.
?
pi_42756429
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef tnimble het volgende:

[..]

?
Nou, dat ik van de iets minder extremen ben. Bar en biertje e.d. Het 'Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' type.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:12:56 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42756710
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:04 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Nou, dat ik van de iets minder extremen ben. Bar en biertje e.d. Het 'Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' type.
O meer zo'n night of the proms-type zeker
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42756796
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:04 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ok, maar ik ben ook niet 'extreem' ofzo. Net zo iets dat je niet iemand hoeft te zijn die zijn oor amptuteerd omdat je een schilderij van van Gogh kunt appricieren. Toegegeven dat ik niet 100% doorsnee ben, maar daar zijn er hier meer van MMach, Conflict, Dude enz enz
pi_42756842
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat is ook erg leuk hoor! Vind dat alleen altijd zo duur, maar ik heb dan weer geen sponsor
pi_42756995
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat vind ik wel leuk, maar wat tnimble zeg, zonder sponsor was ik nevernooitniet naar Antwerpen gegaan om met hotel overnachting en de hele rimram uit mijn dak te gaan op 'Music was my first love'.

Voor dat geld drink ik 20 tot 30 Westmalle trippels, en dat staat garant voor zo'n 10 gezellige avonden.
pi_42757127
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:15 schreef tnimble het volgende:

[..]

Ok, maar ik ben ook niet 'extreem' ofzo. Net zo iets dat je niet iemand hoeft te zijn die zijn oor amptuteerd omdat je een schilderij van van Gogh kunt appricieren. Toegegeven dat ik niet 100% doorsnee ben, maar daar zijn er hier meer van MMach, Conflict, Dude enz enz
Niemand is doorsnee denk ik. Ieder heeft zijn uitersten, interesses e.d.

Anders zou iedereen met een labrador 2op zondag in het bos wandelen terwijl ze een weekend weg zijn me de caravan op een kindvriendelijke camping 1

1: Voorbeeld is fictief en berust niet op enige werkelijkheid.

2: Volgens mij de allllllllereerste keer dat ik gebruik
pi_42757502
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Anders zou iedereen met een labrador 2op zondag in het bos wandelen terwijl ze een weekend weg zijn me de caravan op een kindvriendelijke camping 1

Ik heb hem volgens mij ook nog niet gebruikt. Maar laten we het dan even herformuleren naar deel uit maken van een net iets kleinere groep dan waar de meeste mensen in te delen vallen. Damn ik haat hokjes geest denken laatste keer dat ik mensen of iets een label geef
pi_42758877
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Marsepein het volgende:

[..]

maakt toch niks uit wat je nou leuk vindt? mits t binnen de algemene bescahvingsnormen blijft vindt ik het best hoor... Enneh camping roeleerd zwaar(althans de keren dat ik erop geweest ben dan )
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_42762035
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:19 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

maakt toch niks uit wat je nou leuk vindt? mits t binnen de algemene bescahvingsnormen blijft vindt ik het best hoor... Enneh camping roeleerd zwaar(althans de keren dat ik erop geweest ben dan )
Nee, zo bedoel ik het ook! Wat tnimble zegt. Denken in hojes is eigenlijk het probleem.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:05:05 #111
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42762858
Zullen we hier stoppen met hokjes denken, maar beginnen te denken in bouwkavels (of mensen )
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42763159
of denken in bouwketen
pi_42768694
Ik denk ff helemaal niet meer, bijna 6 uur in de auto, waarvan bijna 2,5 uur file.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:27:58 #114
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42770842
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk ff helemaal niet meer, bijna 6 uur in de auto, waarvan bijna 2,5 uur file.
Pffff wordt het geen tijd dat je een UMTS internet abbonement neemt? Dan kun je in de file internetten via satteliet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42786422
Hoi
pi_42789222
Doei
pi_42789641
Waar is het keuken topic van MMach gebleven ?

Is opeens verdwenen? Wie weet er meer van...
pi_42790958
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:00 schreef AnneX het volgende:
Waar is het keuken topic van MMach gebleven ?

Is opeens verdwenen? Wie weet er meer van...
Je ziet hem niet meer bovenaan staan omdat het topic "vol"was, met 300 posts gaat het automatisch op slot. De laatste die reageerde was ou-tannu getuige deze message :
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
je trekt naar je lampen ook een aarde? is ook verplicht tegenwoordig d8 ik? zelfs als je hem niet kan aansluiten?
Mmach moet dus ff een nieuw deelke aanmaken
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_42797007
goh wat gaat dat weer snel (vol)
Dank CS voor de uitleg.
En ik zie in jouw topic dat de werken gestaag vorderen.
Hebben jullie al een stofje (?) uitgezocht voor op de trap?
pi_42809450
MMach gaat waarschijnlijk morgen of overmorgen een nieuw topique aan maken, omdat ie dan weer breedband heeft.

Tot die tijd is dit denk ik de aangewezen plek om te jammeren dat je zijn keuken-topic zo mist Dat zal ik iig doen hier haha!
pi_42809467
Moeilijke knopjes...
pi_42813478
Ik zou hier graag even klagen over radiatorlak. Bijvoorbeeld dat-ie niet vloeit, behalve op sommige plekjes waar het net ietsje te dik zit. Dan krijg je mooie druppen, die &@$)(@_#@) wel mooi glad zijn. Het liefst zou ik heel het teringding kaalschuren en kaal laten, maar dat lijkt me wat teveel werk. Laten doen is me te duur.
Volgende keer gaat er weer gewoon normale verf over, en niet die acrylzooi.

Dat wou ik ff kwijt.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:21:35 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42813662
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou hier graag even klagen over radiatorlak. Bijvoorbeeld dat-ie niet vloeit, behalve op sommige plekjes waar het net ietsje te dik zit. Dan krijg je mooie druppen, die &@$)(@_#@) wel mooi glad zijn. Het liefst zou ik heel het teringding kaalschuren en kaal laten, maar dat lijkt me wat teveel werk. Laten doen is me te duur.
Volgende keer gaat er weer gewoon normale verf over, en niet die acrylzooi.

Dat wou ik ff kwijt.
Ik gebruik altijd gewone lak, werkt als een tierelier
Ja de milieu-onvriendelijke, chemische alkyd-bende inderdaad dus hè? Die acrylzooi komt er hier ook niet in

Trouwens: Weet iemand wat voor soort bedrijf je belt als er stukken uit de onderkant van een balkonnetje vallen (bij de buren)?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42814835
Ik was netjes begonnen met acryl hier, zit ik 's avonds als ik ff lekker rustig wil zitten niet in de stank. Jammer dat het 3x zoveel werk is waardoor je 's avonds geen tijd hebt om te zitten, want er telkens nóg een laag over omdat het niet helemaal mooi dekt en niet mooi glad wordt. Alles weer kaalgeschuurd omdat het zo'n zooi was, en netjes strak overgeschilderd met die prachtige alkyd. Stel waxinelichtjes aan en de stank is ook zo weg (dat werkt best goed eigenlijk!)

Maarja, voor een radiator gaat dat verkleuren he....dus ik was toch eigenwijs. Laatste keer dat ik die acrylzooi gekocht heb denk ik. Alkyd! !

Voor iets serieus als een balkon dat toch écht goed moet zijn zou ik trouwens gewoon een aannemer laten komen.
pi_42815196
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
MMach gaat waarschijnlijk morgen of overmorgen een nieuw topique aan maken, omdat ie dan weer breedband heeft.

Tot die tijd is dit denk ik de aangewezen plek om te jammeren dat je zijn keuken-topic zo mist Dat zal ik iig doen hier haha!
Gudver ik zit me zo te vervelen omdat er geen mmach-keuken-topic is, dat ik een halve bak ben & jerry's leeg heb gegeten! Nu ben ik vol, misselijk en heb ik t nog koud ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')