abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42652871
Hij staat te dweilen, maar da's meer

[ Bericht 16% gewijzigd door arithaterhorst op 13-10-2006 20:44:06 ]
pi_42654395
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef arithaterhorst het volgende:
Hij staat te dweilen, maar da's meer
[afbeelding]
Maandag of dinsdag ben ik nog in NL daarna ben ik weer naar Duitsland. Dus als het kan 1 van deze dagen.

Voeg me anders even aan MSN toe
pi_42655192
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef arithaterhorst het volgende:
Hee!!

Het is vrijdag de 13e vandaag!

Iemand al door een waterleiding heengeboord?
Nee alleen 3 maal door een fietser zo ongeveer aangereden. En 'savonds bijna door een auto die besloot door rood te gaan en daarna een fietser die dacht als ik niet kan zien komt er niets aan.

En er lag een peleton fietsen plat voor de ingang van het stadtion en een handje vol stonden compleet op het voetpad geparkeerd of lagen ook neer gesmeten op de grond. Ben er maar gewoon over heen gelopen geen zin om over het fietspad te gaan lopen omeen paar honderd meter om te lopen of eerst tig fietsen te gaan opruimen.
pi_42656659
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef tnimble het volgende:

[..]

Nee alleen 3 maal door een fietser zo ongeveer aangereden. En 'savonds bijna door een auto die besloot door rood te gaan en daarna een fietser die dacht als ik niet kan zien komt er niets aan.

En er lag een peleton fietsen plat voor de ingang van het stadtion en een handje vol stonden compleet op het voetpad geparkeerd of lagen ook neer gesmeten op de grond. Ben er maar gewoon over heen gelopen geen zin om over het fietspad te gaan lopen omeen paar honderd meter om te lopen of eerst tig fietsen te gaan opruimen.
Hmmm, je hebt dus redelijk geluk gehad op deze macabere dag.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:25:42 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42660556
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef Marsepein het volgende:
En als het met de centraaldoos niet lukt, dan geen kroonsteentje maar een steekklem erop:

[afbeelding]
En dan per kleur 1 steekklem, tenzij het een schakelaar is van een hotelschakeling, dan moeten er 2 zwarten, of een zwarte en een bruine in 1 klem.
Oké, van die steekklemmen heb ik nog

Maar ik heb trouwens ook een multimeter gekocht vanavond eindelijk
Dus daarmee zou ik dan toch moeten kunnen meten of er draden van de lampen-plafond-doos naar dat stopcontact lopen?
Dit zou ook nog de centraaldoos kunnen zijn. Gek ding aan de muur:
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 08:43:15 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42665109
Dat gekke ding aan de muur. Is dat niet gewoon de trekdraad voor de lamp?
pi_42665455
Als ik de foto zie, is de centraaldoos inderdaad bij de lamp. Als datopbouwding wat weg moet in dezelfde ruimte is, dan moet je inderdaad in deze centraaldoos zijn.

- Stroom eraf
- Centraaldoos openmaken, en METEN of de stroom eraf is
- Vaak gaan de buizen vanuit de centraaldoos in de juiste richting weg naar bijvoorbeeld zo'n opbouwding.
- Als de 1 wat frummelt aan de draden bij dat opbouwding
- Dan ziet en voelt de ander in de centraaldoos wat er beweegt.
- Die juiste draden trek je terug en haal je uit de lsdoppen/steekklemmen in de centraaldoos.
- Alles weer in de centraaldoos frotten, deksel erop en stroom erop.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:17:32 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42666522
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 09:50 schreef Marsepein het volgende:
Als ik de foto zie, is de centraaldoos inderdaad bij de lamp. Als datopbouwding wat weg moet in dezelfde ruimte is, dan moet je inderdaad in deze centraaldoos zijn.

- Stroom eraf
- Centraaldoos openmaken, en METEN of de stroom eraf is
- Vaak gaan de buizen vanuit de centraaldoos in de juiste richting weg naar bijvoorbeeld zo'n opbouwding.
- Als de 1 wat frummelt aan de draden bij dat opbouwding
- Dan ziet en voelt de ander in de centraaldoos wat er beweegt.
- Die juiste draden trek je terug en haal je uit de lsdoppen/steekklemmen in de centraaldoos.
- Alles weer in de centraaldoos frotten, deksel erop en stroom erop.
Mijn held
Mijn goeroe
Mijn hoop in bange dagen
Baken in de woeilige branding
Mijn gidsende licht in de duisternis

Dat is Pino

Dank je wel, dat ga ik proberen vanmiddag!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42667671
Ik had het misschien anders moeten zeggen, we komen alleen donderdag nog bij HP .

In het begin van de week zijn wij op ons nieuwe werk. Maarreh... we kunnen anders ook wel gewoon wat afspreken. Ik weet niet hoe laat je uit Duitsland komt, maar dat is misschien ook een optie???

[ Bericht 13% gewijzigd door Marsepein op 14-10-2006 17:09:42 ]
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:03:56 #60
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42672442
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:49 schreef Marsepein het volgende:
Ja, het is uit Praag en ja ik was in Duitsland, en ja het smaakt goed, het wordt met elk volgend glas weer lekkerder.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42673972
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:19 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik had het misschien anders moeten zeggen, we komen alleen donderdag nog bij HP .

In het begin van de week zijn wij op ons nieuwe werk. Maarreh... we kunnen anders ook wel gewoon wat afspreken. Ik weet niet hoe laat je uit Duitsland komt, maar dat is misschien ook een optie???
Aha, ik mail je

p.s. Ik deed edit ipv quote in jouw bericht ....
pi_42674164
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mijn held
Mijn goeroe
Mijn hoop in bange dagen
Baken in de woeilige branding
Mijn gidsende licht in de duisternis

Dat is Pino

Dank je wel, dat ga ik proberen vanmiddag!

Maar ehh, je hebt nog 40 minuten om te posten of het gelukt is
pi_42674197
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Het was zo waar nog van de tap.
pi_42674203
En 4
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:46:24 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42679619
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Maar ehh, je hebt nog 40 minuten om te posten of het gelukt is
Ik loop hopeloos achter op schema.
Een paar avonden tot middernacht staan schilderen in de keuken, vandaag de boel ingeruimd, straks weer verder met schilderen, ik ben gewoon kapot

Morgen maar naar het stopcontact kijken
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42679997
Ik liep je te stangen hoor. Geen paniek. Succes, en morele ondersteuning gewenst enzo!
pi_42682845
Brighteyes, ergens in een topic hebben we het erover gehad dat wij vermoedelijk dezelfde Siemens oven hebben als jouw (schoon?)ouders.

Vandaag voor het eerst de 'crematiestand' gebruikt en het resultaat is echt geweldig.

Ik deed de deur eigenlijk zonder verwachting open, maar daar waar je met een schuursponsje altijd uren bezig bent om het net niet schoon te krijgen is het nu blinkend en is een natte doek erdoor heen slingeren voldoende voor het laatste asrestje.

Dus een top functie!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:51:29 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42682944
Sounds great!
Mijn ouders hebben hem nog niet nodig gehad, maar ik zal ze zeggen dat ze zich erop kunnen verheugen!
pi_42683113
Ik kon het topic niet meer terug vinden en wist niet meer wiens ouders het waren, maar het resultaat is echt overweldigend

Ik dacht tijdens het gebruik wel telkens aan mijn elektrameter
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:52:44 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42696249
Ik heb dus een multimeter hè? Daar zitten twee pieletjes aan. Ik doe zo de stroom eraf. Dan ga ik kijken of die er ook echt af is. Ik zet de multimeter dan op V~? Als ik zoiets wil meten?

En dan op 300V?

En waar frot ik die pielekes dan in?

Waarom wordt een mens geacht dit allemaal te weten en zit er een gebruiksaanwijzing van drie woorden bij
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42696344
Je schrijft het eigenlijk in 1 keer goed.

Draaischijf op V~ of op V AC en dan schaalgrootte, de eerste boven 230 V. Vervolgens frut je zo'n pieleke bij de bruine draad in de centraaldoos, en frut je zo'n pieleke bij de blauwe draad in de centraaldoos. De meter mag niet uitslaan, dan is de stroom eraf.

Hetzelfde doe je bij de wcd op de muur. Als ook daar de stroom eraf is, dan kun je met de draden gaan frutten.
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:59:55 #72
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42696457
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Marsepein het volgende:
Je schrijft het eigenlijk in 1 keer goed.

Draaischijf op V~ of op V AC en dan schaalgrootte, de eerste boven 230 V. Vervolgens frut je zo'n pieleke bij de bruine draad in de centraaldoos, en frut je zo'n pieleke bij de blauwe draad in de centraaldoos. De meter mag niet uitslaan, dan is de stroom eraf.

Hetzelfde doe je bij de wcd op de muur. Als ook daar de stroom eraf is, dan kun je met de draden gaan frutten.
En als de stroom er nog wel op staat, dan ga ik niet dood dan dus hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42696483
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb je altijd al gemogen Dude, nu is het juiste moment aangebroken om dat te zeggen
pi_42696529
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, probeer maar eens op een stopkontakt waar nu nog stroom opstaat

Je moet natuurlijk niet het blanke metaal van die pennetjes van de multimeter vasthouden.
  zondag 15 oktober 2006 @ 14:11:06 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42696772
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:00 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ik heb je altijd al gemogen Dude, nu is het juiste moment aangebroken om dat te zeggen

Nou liefjes, als ik jullie niet meer zie... Arty's lichaam ligt inderdaad al maanden in de kruipruimte, zoals jullie al vermoedden. De fles Febrèze verraadt de precieze plek.

Verder heb ik op mijn zesde een potlood met glow-in-the-dark-dopje gestolen van Marit Weddepool en hem later cadeau gedaan op de verjaardag van dat meisje met dat lange haar en die aan turnen deed en zo helemaal achterover kon buigen op de camping in Ommen

Al mijn geld moet naar de Dierenbescherming, Marsepein moet naakt zingen op mijn begrafenis (ja dat is mijn laatste wens, dus je kan niet weigeren ) en BE kan bij mijn uitvaart mooi op snuffelstage

Vaarwel
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')