ik had wel door dat het anders smaakte dan normaal, maar om dan gelijk te verdenken dat het soja troep is?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:25 schreef Ringo het volgende:
Had je je smaakpapillen maar moeten oefenen. Suffe boer.
Een schnitzel niet kunnen onderscheiden van een sojaburger.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:28 schreef Mustard_Man het volgende:
ik wel door dat het anders smaakte dan normaal, maar om dan gelijk te verdenken dat het soja troep is?
ik had nog nooit soja shit op dus hoe kan ik dat dan herkennen?
LEZEN KRENG. heb je aids in je kop ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een schnitzel niet kunnen onderscheiden van een sojaburger.
En dat noemt zich een trooper.
kan ze ook niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:31 schreef Ringo het volgende:
Het kan ook gewoon dat je moeder niet kan koken.
Nee, een tumor met humor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:31 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
LEZEN KRENG. heb je aids in je kop ofzo.
O, is dát een trooper?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:34 schreef Ringo het volgende:
Je klinkt als een thaitoerist die zich heeft laten neuken door een ladyboy.
ik ben een beetje moe en dan raak ik snel geirriteerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, een tumor met humor.
Wat is je probleem? Je klinkt als een thaitoerist die zich heeft laten neuken door een ladyboy.
ik zet de lege colaflessen/melkpakken gewoon weer terug in de koelkast! ha! dat zal dr leren!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:35 schreef Aoristus het volgende:
hoe ga je je moeder terugpakken, een beet in plaats van een zoen?
dat weigert ze al vele jarenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef AlohaXa het volgende:
Mag ze vanavond een keertje niet voorlezen?
TS proeft het verschil niet eens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:51 schreef Snarf het volgende:
Ik ben allergisch voor vegetarisch eten.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:35 schreef Revenge2005 het volgende:
heb ze laatstt ook gehad bij een vegetarier - ik vind ze niet eens zo smerig
je moet er wel even aan wennen maar echt naar vind ik het niet
en neen ik ben geen vegetarier
ben een vervent fervent vleesetend persoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |