euhquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:21 schreef Prospera het volgende:
Hier klagen cossen en sc'en over de FB![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:32 schreef Prospera het volgende:
hihi, en dat zou luus niet zeggen
Nee hoor ik zit hier al vanaf 1999, alleen ben ik mijn usernaam kwijt geraakt tussen bb3 en bb5
Luciano is een man en ik hou meer van iets andersquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef PC eend het volgende:
Ik begin te vermoeden dat jij een kloon van luciano bent![]()
De streamverslagen komen hier en de technische vragen in de FB.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
Waar zijn de streamverslagen van FB, ik ga GVD niet alles teruglezen![]()
En de commentaren op die technische vragen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
De streamverslagen komen hier en de technische vragen in de FB.
doe es niet zo ingewikkeld jijquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de commentaren op die technische vragen?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
Waar zijn de streamverslagen van FB, ik ga GVD niet alles teruglezen![]()
En de technische vragen op de commentaren?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de commentaren op die technische vragen?
Scquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
doe es niet zo ingewikkeld jij![]()
Dan moet Yvonne even mailen dan word je nachtmod.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:53 schreef Prospera het volgende:
En van het cos/sc gepraat in de FB zijn de modjes ook af.
Ze liggen nu te slapen![]()
Moet je wachten totdat de modjes wakker zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
En de technische vragen op de commentaren?
Om in de CoFB te posten hoef je geen mod te zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan moet Yvonne even mailen dan word je nachtmod.
Die moeten in het SCFBCOSFLIPFLAPFLOP topicquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
En de technische vragen op de commentaren?
Maar waar kan ik dan terecht over de streamverslagen van de FB topics?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Om in de CoFB te posten hoef je geen mod te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |