Ga jij ff ontopic doenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:37 schreef APK het volgende:
Prospera, waarom gebruik jij eigenlijk nauwelijks compressie voor de caps die je post?
Ga je haar nou met een hond vergelijken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:39 schreef Prospera het volgende:
Kijk ik kan Nikky nu wakker maken, maar dat doe ik toch maar niet![]()
Ik ben wakker hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:39 schreef Prospera het volgende:
Kijk ik kan Nikky nu wakker maken, maar dat doe ik toch maar niet![]()
Waarom wel met compressie? Caps maak ik snel omdat er heel veel gebeurd. Ik heb snag-it en geek.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:37 schreef APK het volgende:
Prospera, waarom gebruik jij eigenlijk nauwelijks compressie voor de caps die je post?
Wat is er ontopic aan die vraag?quote:
Nikky kan op bepaalde momenten nogal reageren, dat riskeer ik niet op deze tijdquote:
Dan laden de plaatjes sneller. Dat kun je instellen.quote:
vage figuur??quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er ontopic aan die vraag?
Ik probeer dat vage figuur ergens te bereiken.![]()
quote:
I rest my case.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:52 schreef Prospera het volgende:
Mijn lapje is niet zo fanatiek meer.
Jaag haar nou niet wegquote:
Wat nou?quote:
Ik zag ook dat hij weer begon te zuigen...quote:
Nee, hier hebben we commentaren op de FB en gaan we streamers niet af zitten branden, daar is commentaren op de streamVERSLAGEN voor. En als je commentaar op de commentaren heb dan ga je naar commentaren op de commentaren van FB cq de verslagen. Ehhhhhhhh, nou ja, zoiets danquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Wat nou?
Het is toch geen kras-subforum hiero?![]()
* Dubbele zucht!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:01 schreef Prospera het volgende:
Apktje jaagt mij niet weg hoor,
Hij wil graag rellen, maar ook graag weten.
No worries Morwen...
Sorry hoor, maar dan zit jij nog vast in het verleden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:01 schreef Prospera het volgende:
Apktje jaagt mij niet weg hoor,
Hij wil graag rellen, maar ook graag weten.
Ik heb het niet over haar streamverslagen, moppie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
Nee, hier hebben we commentaren op de FB en gaan we streamers niet af zitten branden.
hihihi, ok APK brandt mij af op de commentaren op de streamverslagen. Hier mag je alleen posten als jequote:Op maandag 9 oktober 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, hier hebben we commentaren op de FB en gaan we streamers niet af zitten branden, daar is commentaren op de streamVERSLAGEN voor. En als je commentaar op de commentaren heb dan ga je naar commentaren op de commentaren van FB cq de verslagen. Ehhhhhhhh, nou ja, zoiets dan![]()
Nee-hee....quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:10 schreef Prospera het volgende:
hihihi, ok APK brandt mij af op de commentaren op de streamverslagen.
Ik word helemaal warm van binnen, popjequote:Op maandag 9 oktober 2006 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het niet over haar streamverslagen, moppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |