Commentaar geeft altijd actuele capsquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:56 schreef Addi het volgende:
Mooie caps Henk,ook erg actueel!
Sorry ik was ff ontopicquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij wel met je abonnementje.![]()
Trusten iedereen.![]()
Tnx, is niet altijd even leuk hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:58 schreef Addi het volgende:
E10 heeft het over sex en haar.
I like ye humor Henk.
Ik lijk (Heintje) Henriëtte Davids wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:00 schreef Addi het volgende:
Dank je voor het bewijs dat ik ff on-topic was
Als iemand zegt dat ik moet oprotten doe ik dat graag hoor,dank voor je vriendelijke hint.quote:
20 minuten helemaal niks meer gepost, heb je nou je zin?quote:
Hij zei er zeker niet bij of het met links of rechts was ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:31 schreef Addi het volgende:
Hij heeft volgens hemzelf heel vaak sex. (objectieve opmerking)
Gvd, Sab weet hier niets vanquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:38 schreef Addi het volgende:
Rick mag kiezen volgens E10 met wie hij een trio wil,dat willen Rik en E10 allebei met Sab.
Hierna wil Rik eerst nog een verhaal vertellen,ondertussen komt Tijn langs door de gang.
Die zal wel weer een paar uitspraken hebben waar ze niets van snappen (quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:41 schreef Lady-night het volgende:
goedemorgen. Zijn er nog veel wakker??
Hopelijk wordt het vanavond niet saai en gaat Bridget eens flink tekeer.
Ik ben nog wakkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:41 schreef Lady-night het volgende:
goedemorgen. Zijn er nog veel wakker??
Hopelijk wordt het vanavond niet saai en gaat Bridget eens flink tekeer.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:45 schreef Addi het volgende:
E10 heeft ondertussen zitten tellen en komt nu al op het aantal van 31 die hij geneukt heeft.....vanaf zijn 15de jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |