er is wat beweging nu gohhhh het verbaasd me.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
De haan stopt, iedereen blijft liggen
edit: het was een haanpauze, hij kraait door
je zou er gewoon bijna moe van worden... he ze zijn wakker....o ze gaan weer op de bank verder slapen!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:12 schreef petraa het volgende:
[..]
ze zitten als ratten in de val, de zwaarste bb ooit. Hele dagen slapen, ik zou het niet kunnen.![]()
knijpppppppppppp ik was er eerder meequote:Op maandag 9 oktober 2006 10:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je zou er gewoon bijna moe van worden... he ze zijn wakker....o ze gaan weer op de bank verder slapen!!!
..hihi...ja ik slaap nog... de bbers zijn in actie zie ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:18 schreef petraa het volgende:
[..]
knijpppppppppppp ik was er eerder mee![]()
goh gaan ze eindelijk de regels aanscherpen ?>???quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:34 schreef Verida het volgende:
er mag ook niet meer voor elkaar batterijen gewisseld worden heeft geloof ik op het scherm gestaan.
Wist niet dat Eg, een koninkrijk onder zich heeft. Ik ben zeker geen lid van het volk van Eg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:39 schreef Verida het volgende:
eg: ik vertrouw gewoon op mijn volk
tijn: het land van laaf
wat heeft ie nou weer opgelopenquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:55 schreef schatje het volgende:
Rik is weer aan aan zijn kont aan het krabben.
Lekker muziekie erbij, wat zal het schoonmaken nu snel gaan.quote:
nahquote:
Ze zouden als straf beter alle achterbakse filmpjes kunnen laten zien, dat zou meer straf zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:16 schreef T-lex het volgende:
Is dit een soort van straf omdat ze gisteren het verzoek(die brief) van BB negeerde met betrekking tot het exitverhaal. Lijkt er haast op.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
TV "E10, uitkloppen is meer dan een beetje aaien"
Heerlijk dit...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
TV "E10, uitkloppen is meer dan een beetje aaien"
Jaaaaaaquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:29 schreef T-lex het volgende:
Geloof dat E10 niks meer te doen heeft...BB wakker worden, een nieuw klusje voor E10.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:35 schreef schizolientje het volgende:
Tijn heeft het door. Werken met de geiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |