Wacht ff, ff m'n handen wassen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:23 schreef Coos het volgende:
Volgens mij moest Morwen poepen en heeft ze die Eend van Fok getrokken om d'r reet af te vegen.![]()
Want zie jij hem nog?![]()
Zeg, laat eend er even lekker buiten, wij hebben een speciale bandquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:23 schreef Coos het volgende:
Volgens mij moest Morwen poepen en heeft ze die Eend van Fok getrokken om d'r reet af te vegen.![]()
Want zie jij hem nog?![]()
Wat een eigenwaan. Jij dacht dat je de enige Eend was die ik kende??quote:
Getver!!! Ik weet wat jij gedaan hebt.quote:
Volgens mij heb jij mijn reet afgeveegd, en ben je ff uitgeschotenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, laat eend er even lekker buiten, wij hebben een speciale band![]()
Ow, ik was weg![]()
Nou suc6 ermeequote:Op maandag 9 oktober 2006 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een eigenwaan. Jij dacht dat je de enige Eend was die ik kende??![]()
Maar ik ga ook zo maar even wat nachtrust inhalen.
Ik moet al 2 weken de woningbouw bellen voor een lekkage. Maar ze zijn 's avonds gesloten!![]()
Nou ja, dan komen ze toch niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou suc6 ermee(woningbouw, ambtenaren?)
dat hoop ik wel ja maar denk het nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Getver!!! Ik weet wat jij gedaan hebt.
Scanman zal zich straks ook wel melden.![]()
Hoezo hoop jij wel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja maar denk het niet![]()
Je kan beter bij de Gamma een bus purschuim kopenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, dan komen ze toch niet.
Dan laat ik de BelBus komen.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja maar denk het niet![]()
Jeroen eruitquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:34 schreef latevogel het volgende:
en daar gaan we weer ..
over het stemmen![]()
wie stemt wie en waarom..
Fok-sharing?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt vakantie en gelijk geeft scan aan minder te gaan posten de komende tijd
Ze heeft hem net afgepeigerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo hoop jij wel?
Wilde je nog even pc-seksen met hem?![]()
als dat zou kunnenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo hoop jij wel?
Wilde je nog even pc-seksen met hem?![]()
Wist je dat daar een knop voor is?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:36 schreef Addi het volgende:
Ik vroeg afgelopen week een paar dingen aan Henk toen het stil was hier en ontving meteen een email van Flugel.
Ik zie hier weinig on-topic nu.
goed héquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt vakantie en gelijk geeft scan aan minder te gaan posten de komende tijd
Ho ho, ik heb diverse malen aangegeven dat er on topic gepost moet worden. Zeker al omdat ik geen geluid heb. Dus met on topic posten ben ik alleen maar gebaat. Dat er nu dus helemaal NIETS gebeurd is één van de redenen dat we een klein beetje off topic durven te gaan. Maar "de rode draad" is nog steeds BB6.quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:36 schreef Addi het volgende:
Ik vroeg afgelopen week een paar dingen aan Henk toen het stil was hier en ontving meteen een email van Flugel.
Ik zie hier weinig on-topic nu.
Terugsturen als onbestelbaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:36 schreef Addi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |