Hé Eend, we zijn niet alleen met Henk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Dan gooi ik je je nest in met een veiligheidsspel![]()
Levellen we weerquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
We levelen dus weer.![]()
Kan ik zo met een gerust hart gaan slapen.![]()
Volgens mij speelt ze valsquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Eend, we zijn niet alleen met Henk.![]()
Ik vind dit wel een heel erg rolbevestigende cap Henk met die fles schoonmaakmiddel op de achtergrond.quote:
Dus je had het zelluf ook wel door.quote:
Zo zie ik ze wel het liefstequote:Op maandag 9 oktober 2006 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een heel erg rolbevestigende cap Henk met die fles schoonmaakmiddel op de achtergrond.![]()
quote:
Rik zit met zijn tong een eikel te immiteren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
Het is niet veel beter als E10 naast Sab, maar altijd beter
[afbeelding]
En sabrina bespeeld de fluitquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Rik zit met zijn tong een eikel te immiteren.![]()
Beter een slechte imitatie dan een echte E10 in haarquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Rik zit met zijn tong een eikel te immiteren.![]()
Sab mag wel even op mijn fluit komen spelen.quote:
Alle genomineerden slapen alquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Sab mag wel even op mijn fluit komen spelen.![]()
Maar On Topic!! Waar is Semih???
En trouwens die Marlies ook.quote:
Met zo'n ouderwetse ragebolquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:16 schreef Coos het volgende:
Als het een beetje tegen zit gaat Marlies die gok ook nog uitbaggeren frontaal voor de camera.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |