Was niet veel zeker??quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ligt meteen m'n hele leven weer op FOK!![]()
Doet je geluid het nou al?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Blijkbaar hoef ik niet veel terug te lezen.![]()
Nee natuurlijk niet.quote:
Heb je niet een slim neefje ofzo? Die dat kan fixen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Maar blijf eens on topic dan kan ik het ook allemaal volgen.![]()
Ik heb inmiddels uitgevonden dat mijn geluidskaart van Via is. Maar kan geen software vinden.![]()
Slimme mensen zat. Maar niet op pc gebied.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je niet een slim neefje ofzo? Die dat kan fixen.
De laatste? doe niet zo dramatischquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:27 schreef Coos het volgende:
Zal 'k er nog één draaien Henk?? (de laatste)
Gewoon voor de gezelligheid.![]()
Ook toegevoegd voor morgen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
De laatste? doe niet zo dramatisch![]()
http://www.soundcard-drivers.com/companies/1112.htm
Is Janine terug in het huis?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
Samenvatting van de laatste paar uur, speciaal voor Coos...
Franse kamer, krulspelden, joker, tampon![]()
Misschien doen ze het voor die zieltjes met van die kleine koters dan om 18:00 uur, kunnen ze lekker gaan slapen en hebben wiij in de nacht niets te kijkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ook toegevoegd voor morgen.
Ja de laatste!!
Heb een zeer zwaar weekend gehad.
Vrijdag mag er GEEN feest komen.![]()
Dat heb ik nu al zo een 10.000 keer gehoort, het schijnt een spel te zijnquote:
Ik gok toch meer op de krulspelden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al zo een 10.000 keer gehoort, het schijnt een spel te zijn![]()
Mochten er op het exitdiner geen BH's gedragen worden van Hummie?quote:
Ik zet je schaakmat met een tamponquote:
quote:
We levelen dus weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |