Ze zouden als straf beter alle achterbakse filmpjes kunnen laten zien, dat zou meer straf zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:16 schreef T-lex het volgende:
Is dit een soort van straf omdat ze gisteren het verzoek(die brief) van BB negeerde met betrekking tot het exitverhaal. Lijkt er haast op.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
TV "E10, uitkloppen is meer dan een beetje aaien"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heerlijk dit...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
TV "E10, uitkloppen is meer dan een beetje aaien"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en hij blijft aaienquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heerlijk dit...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaaaquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:29 schreef T-lex het volgende:
Geloof dat E10 niks meer te doen heeft...BB wakker worden, een nieuw klusje voor E10.
Hummie....you go girl!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:34 schreef pullup het volgende:
BB: Etienne de koelkasten zijn smerigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:35 schreef schizolientje het volgende:
Tijn heeft het door. Werken met de geiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop