Wishfull thinking, maar ik hoop het met je mee. Wordt doodziek van die gozer met zijn opgeblazen verhalen en geslijm bij sabrina.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:28 schreef Nostalgist het volgende:
Maken die aso's nou de rest niet wakker..... ??????
Etienne maandag op de bank !!
etienne heeft gezegd dat niemand wakker gemaakt hoeft te worden, hij heeft er zelf ook een hekel aan als hij wakker gemaakt wordt, dus dat zal iedereen dan wel hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:28 schreef Nostalgist het volgende:
Maken die aso's nou de rest niet wakker..... ??????
Etienne maandag op de bank !!
Ziehier de definitie van een zelfingenomen autistquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:33 schreef Verida het volgende:
[..]
etienne heeft gezegd dat niemand wakker gemaakt hoeft te worden, hij heeft er zelf ook een hekel aan als hij wakker gemaakt wordt, dus dat zal iedereen dan wel hebben.
Ik zou willen dat ze dat aan de bewoners lieten zien incl. Sabrina, maar ja dat is ijdele hoop denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:03 schreef pullup het volgende:
Iedereen die ooit maar een heel klein beetje positief over begint te denken moet naar de filmpjes van PCeend kijken over de 1001 nacht ruzie. Dan ben je vlot weer genezen.
Echt walgelijk hoe hij daar door het huis raasde.
Schijnheiligheid tov van Egbert, agressie naar Semih en Monique, en rascisme alles word getoond![]()
Wat een misselijk figuur
Heb je wat links van die filmpjes??quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:03 schreef pullup het volgende:
Iedereen die ooit maar een heel klein beetje positief over begint te denken moet naar de filmpjes van PCeend kijken over de 1001 nacht ruzie. Dan ben je vlot weer genezen.
Echt walgelijk hoe hij daar door het huis raasde.
Schijnheiligheid tov van Egbert, agressie naar Semih en Monique, en rascisme alles word getoond![]()
Wat een misselijk figuur
http://www.youtube.com/watch?v=qnIwwV6G9C4quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:05 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Heb je wat links van die filmpjes??
Graag gedaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:26 schreef Lady-night het volgende:
he bedankt voor de filmpjes Pullup
...in het rad...of zijn ze aan het fietsenquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:07 schreef petraa het volgende:
wie loopt ??? ze slapen zoals gewoonlijk nog, offe je bedoelt de filmpjes, jaaaaaa die doen ut nog
ze zitten als ratten in de val, de zwaarste bb ooit. Hele dagen slapen, ik zou het niet kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...in het rad...of zijn ze aan het fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |