En volgens mij ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:14 schreef ruby het volgende:
Semih houdt een speach.
Volgens Marlies cliché.
quote:Geen drank... waarom zie ik Etienne dan met een blikje H**neken????
Voor hoe lang?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sanctie !!!!
Nee na het eten kwam het bericht dat er niet meer gedronken mocht worden op straffe van een sanctie![]()
Etienne zit nog steeds met dat blikje Heineken hoor, of ben ik blind????quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sanctie !!!!
Nee na het eten kwam het bericht dat er niet meer gedronken mocht worden op straffe van een sanctie![]()
Ik zie het nou ook ! Mischien heb ik nu even iets gemist ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:17 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Etienne zit nog steeds met dat blikje Heineken hoor, of ben ik blind????
Wat me vooral tegenviel is dat Rik zn oordeel klaar had zonder dat hij erbij is geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:16 schreef schatje het volgende:
Rik valt me tegen met z'n 'ik voel me niet aangesproken'.
Jongen, jij zou het Semih onder zijn neus wrijven dat hij niet met alcohol kan omgaan.
ik zie t niet...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:17 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Etienne zit nog steeds met dat blikje Heineken hoor, of ben ik blind????
Marlies is de laatste die het woord 'cliché' is d'r mond moet nemen. Zij is 1 en al clichéquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:14 schreef ruby het volgende:
Semih houdt een speach.
Volgens Marlies cliché.
Ja, Rik is te veel onder invloed van E10. Jammer!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:16 schreef schatje het volgende:
Rik valt me tegen met z'n 'ik voel me niet aangesproken'.
Jongen, jij zou het Semih onder zijn neus wrijven dat hij niet met alcohol kan omgaan.
Dat doet liefde nou eenmaal met de mens.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Rik is te veel onder invloed van E10. Jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |