quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb trouwens al zuurstof in zakjes gevangen, mocht die cyclus ooit uitgezet worden door terroristen.
een cola?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:48 schreef jors het volgende:
water gaat tog ook niet op
zwarte koffiequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:51 schreef jors het volgende:
ts is blond neem ik aan?
dat is door de mens gemaakt dat gaat wel op maar water neem van mij aan gaat niet opquote:
gelukkig, iemand die het snapt. 80 % van de zuurstof wordt door het fytoplankton in de bovenste 1,5 meter van de oceanen, meren en zeeen gemaakt. Bomen zijn gemaakt om papier, kozijnen en tafels van te makenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:55 schreef LedZep het volgende:
Als we alle bomen op aarde zouden kappen zou de zuurstof nog niet opraken. Zuurstofcyclus heeft vooral betrekking op de oceanen, niet op de oerwouden.
Wanneer is water water?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:58 schreef jors het volgende:
[..]
dat is door de mens gemaakt dat gaat wel op maar water neem van mij aan gaat niet op
Wanneer het een zuurstofatoom en twee waterstofatomen bevat, die onder een hoek van 104 graden aan het zuurstofatoom gebonden zijn d.m.v. een enkele bindingquote:
Dan is limonade dus ook water?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wanneer het een zuurstofatoom en twee waterstofatomen bevat, die onder een hoek van 104 graden aan het zuurstofatoom gebonden zijn d.m.v. een enkele binding![]()
Dan zal het niet zoet zijn geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |