Nooit biologie gehad? Bomen zorgen nauwelijks voor extra zuurstof, deze zijn bijna in evenwicht. Is ook onzin om te zeggen dat tropische regenwouden de longen van de aarde zijn, deze gebieden zijn qua opname en afgifte van zuurstof in evenwicht.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:03 schreef SHERMAN het volgende:
Nooit biologie gehad?
Bomen zorgen voor zuurstof.
Wat is er morgen dan ??quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:41 schreef Sabryas het volgende:
Morgen. Aaaaaahh!
* Sabryas rent gillend rond
![]()
Dat lijkt me dus serieus wel cool om te proberenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:44 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
DUDE! IK HEB EEN GENIAAL IDEE!;d
!!!!!!!!!
- We houden dus een grote Fok! Meet ergens in een ruimte waarin we net met z'n allen passen.
- Daarna ademen we diep in met z'n allen tegelijk
- Dan mag er 1 Fok!ker weer uitademen om te kijken of ie nog zuurstof naar binnen kan krijgen
Als die persoon dan dood op de grond pleurt weten we dat het zuurstof op is!!!!!! ;d ;d
!!!!!!!!!!!!
Dit ding zouden ze op school moeten laten zien, scheelt een hoopquote:
Als jij 't organiseert, ben ik van partij.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus serieus wel cool om te proberen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:33 schreef Catbert het volgende:
Komop, dit moet gewoon een kloon zijn. Niemand kan zo veel domme vragen stellen. Complete onzin dat iemand op 't VWO niet snapt dat zuurstof niet opraakt.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:37 schreef Zebbie het volgende:
Oke, ik snap het, wat mij betreft mag ie dicht.
tering, je stelt vragen als een kind van 3... op welke school zit of zat je?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:03 schreef Zebbie het volgende:
Je merkt wel eens dat als je met teveel mensen te lang in een afgesloten ruimte zit er steeds minder zuurstof in de lucht zit. Dit viel me laatst op school bijvoorbeeld op. Als je dan een raam open zet komt er weer frisse lucht naar binnen en dan kun je dus weer normaal adem halen. Maar uiteindelijk raakt de zuurstof buiten toch ook een keer op, als iedereen maar constant blijft ademen?
Maak ik dit nog mee of is het pas over een paar honderd jaar?
1e klas.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:30 schreef Eix het volgende:
[..]
fotosynthese.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fotosynthese
Biologie 2e klas VWO.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:46 schreef yosander het volgende:
Je stelt allemaal vragen die ik vorig jaar heb gehad of waar we nu mee bezig zijn.![]()
Ik zit in de 2e klas van het VWO.
Ja, was niet altijd even goed bij de lesquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:46 schreef yosander het volgende:
Je stelt allemaal vragen die ik vorig jaar heb gehad of waar we nu mee bezig zijn.![]()
Ik zit in de 2e klas van het VWO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |