abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42792413
Alleen dinsdag is vrouwelijk, de rest mannelijk.
pi_44488910
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 03:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nou gewoon, oneven is mannelijk en even is vrouwelijk. En de getallen 0, 2, 8, 14, 22, 36, 98 zijn beter dan de andere getallen onder de honderd.
Cijferreeksen hebben ook een muziekje, de "goede" reeksen een muziekje met steeds 4 maten, de "slechte" een muziekje met 3 maten. Cijferreeksen met veel "goede" cijfers kan ik makkelijk onthouden. Cijferreeksen met alleen maar "slechte" cijfers kan ik moeilijker onthouden terwijl ik het bijbehorende muziekje dan nog wel weet. Als ik aan iemand denk heb ik ook het muziekje van bv. zijn telefoonnummer in mijn hoofd.

Kan je het nog volgen?
is dat niet doodvermoeiend?

als je je bankafschriften bekijkt, of de kassabon hoor je constant muziekjes
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44489585
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:29 schreef Godshand het volgende:
als je je bankafschriften bekijkt, of de kassabon hoor je constant muziekjes

Dit topic is best een geruststeller, ik denk helemaal niet op manier die heel ver gezocht is...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_44489994
Misschien lichtelijk offtopic maar ik heb ook altijd vrij sterke associaties bij bepaalde geuren.
Om een voorbeeld te noemen; bij de geur van ranja denk ik aan de basisschool. We kregen dat altijd te drinken op sportdagen en het was een drankje dat ik thuis nooit dronk. Daarnaast heb ik ook altijd bepaalde associaties bij de geur van koffie. Als het ergens naar koffie ruikt, is er een grotere kans dat ik het er gezellig vind.
Laatst had ik in een parfumerie het parfum dat mijn oma altijd gebruikt opgespoten. Dat was nogal een vreemde gewaarwording. Twee dagen later zat ik aan mijn oma te denken, op dat moment merkte ik dat ik met mijn hand mijn kin ondersteunde en mijn horloge vlak bij mijn neus was. Het leren bandje van mijn horloge rook nog een beetje naar het parfum!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_44496814
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:09 schreef Serendips het volgende:
Misschien lichtelijk offtopic maar ik heb ook altijd vrij sterke associaties bij bepaalde geuren.
Om een voorbeeld te noemen; bij de geur van ranja denk ik aan de basisschool. We kregen dat altijd te drinken op sportdagen en het was een drankje dat ik thuis nooit dronk. Daarnaast heb ik ook altijd bepaalde associaties bij de geur van koffie. Als het ergens naar koffie ruikt, is er een grotere kans dat ik het er gezellig vind.
Laatst had ik in een parfumerie het parfum dat mijn oma altijd gebruikt opgespoten. Dat was nogal een vreemde gewaarwording. Twee dagen later zat ik aan mijn oma te denken, op dat moment merkte ik dat ik met mijn hand mijn kin ondersteunde en mijn horloge vlak bij mijn neus was. Het leren bandje van mijn horloge rook nog een beetje naar het parfum!
Daar kan ik me meer bij voorstellen dan een kleur bij een getal, of een muziekje. Het gaat tenslotte om herinneringen.
pi_44497291
Ik denk in complete films.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_44497378
quote:
Op zondag 17 december 2006 00:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ik denk in complete films.
Met of zonder ondertiteling? En loopt die synchroon met het geluid? In dolby digital? digitaal? of met schotel? kun je ook heen en weer spoelen? en op pauze zetten? met een menu?
pi_44497391
Zonder ondertiteling, altijd in het Nederlands en meestal bizar en draaft veel verder door dan de tekst die ik lees.
  zondag 17 december 2006 @ 13:15:38 #159
157361 jors
stripheld
pi_44504336
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:02 schreef MissMayhem het volgende:
Ik denk soms in tekenfilmpjes. Extreem grappig als iemand een supersaai verhaal vertelt
hoe?
off the wall
  PR/Manusje van alles zondag 17 december 2006 @ 13:27:40 #160
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_44504701
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef jors het volgende:

[..]

hoe?
Als ik denk aan 2 mannen in een kroeg en de 1 zegt lollereins en de ander valt van zijn kruk dan heb ik voor minder dan 1 seconde die gedachte gedeitaileerd in mijn hoofd ik kan dan ook beslissen dat die vloer geel moet zijn en dan zitten er 2 mannen in een kroeg met een gele vloer op 1 kruk waar die 1 van af valt en die ander zegt lollereinz en meer niet... dat alles in minder dan 1 seconden
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 17 december 2006 @ 13:28:43 #161
157361 jors
stripheld
pi_44504738
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Als ik denk aan 2 mannen in een kroeg en de 1 zegt lollereins en de ander valt van zijn kruk dan heb ik voor minder dan 1 seconde die gedachte gedeitaileerd in mijn hoofd ik kan dan ook beslissen dat die vloer geel moet zijn en dan zitten er 2 mannen in een kroen met een gele vloer op 1 kruk waar die 1 van af valt en die ander zegt lollereinz en meer niet... dat alles in minder dan 1 seconden
ik snap nog steeds niet HOE je het doet
off the wall
  PR/Manusje van alles zondag 17 december 2006 @ 13:35:51 #162
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_44504978
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef jors het volgende:

[..]

Ik denk er aan en dan zie ik dat in mijn gedachte Ik zou je uit kunnen gaan leggen hoe dat beelddenken werkt dan krijg je een heel verhaal of je kijkt gewoon hier: Link naar een pagina waar het redelijk begrijpelijk word uitgelegt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 17 december 2006 @ 13:38:47 #163
157361 jors
stripheld
pi_44505093
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik denk er aan en dan zie ik dat in mijn gedachte Ik zou je uit kunnen gaan leggen hoe dat beelddenken werkt dan krijg je een heel verhaal of je kijkt gewoon hier: Link naar een pagina waar het redelijk begrijpelijk word uitgelegt.
off the wall
pi_44505251
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef jors het volgende:

[..]

Nou eigenlijk ben je er niet bewust mee bezig (tenminste ik niet) maar zo gauw ik wat lees dan is er een film in mijn hoofd. Kun je je voorstellen wat ik allemaal zie als ik een topic lees zoals blunders. Dan kan ik echt gewoon keihard in de lach schieten.
pi_44505509
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:42 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Nou eigenlijk ben je er niet bewust mee bezig (tenminste ik niet) maar zo gauw ik wat lees dan is er een film in mijn hoofd. Kun je je voorstellen wat ik allemaal zie als ik een topic lees zoals blunders. Dan kan ik echt gewoon keihard in de lach schieten.
dat bedoelen mensen dus met Mental Image!
  zondag 17 december 2006 @ 13:52:03 #166
157361 jors
stripheld
pi_44505674
ik denk niet na over hoe ik denk
off the wall
pi_44505931
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef SlimShady het volgende:

[..]

dat bedoelen mensen dus met Mental Image!
Jah, dan zijn fora echt heerlijk om te lezen...
Het is alleen even ranzig als er wat goors staat Want ook dat komt gewoon binnen in volle glorie.
pi_44509438
Ik denk in beelden...denk ik
  zondag 17 december 2006 @ 15:50:28 #169
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44509498
tvp
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44745446
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Jah, dan zijn fora echt heerlijk om te lezen...
Het is alleen even ranzig als er wat goors staat Want ook dat komt gewoon binnen in volle glorie.
stel voor he....
als iemand zegt: ik neem je anaal
droom jij: hoe zijn lekker lange paal je hete kont binnenglijdt...
pi_44745630
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 05:14 schreef SlimShady het volgende:

[..]

stel voor he....
als iemand zegt: ik neem je anaal
droom jij: hoe zijn lekker lange paal je hete kont binnenglijdt...
Merci, om kwart over 7, op 2e kerstdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')