is dat niet doodvermoeiend?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou gewoon, oneven is mannelijk en even is vrouwelijk. En de getallen 0, 2, 8, 14, 22, 36, 98 zijn beter dan de andere getallen onder de honderd.![]()
Cijferreeksen hebben ook een muziekje, de "goede" reeksen een muziekje met steeds 4 maten, de "slechte" een muziekje met 3 maten. Cijferreeksen met veel "goede" cijfers kan ik makkelijk onthouden. Cijferreeksen met alleen maar "slechte" cijfers kan ik moeilijker onthouden terwijl ik het bijbehorende muziekje dan nog wel weet. Als ik aan iemand denk heb ik ook het muziekje van bv. zijn telefoonnummer in mijn hoofd.
Kan je het nog volgen?![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:29 schreef Godshand het volgende:
als je je bankafschriften bekijkt, of de kassabon hoor je constant muziekjes![]()
![]()
Daar kan ik me meer bij voorstellen dan een kleur bij een getal, of een muziekje. Het gaat tenslotte om herinneringen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:09 schreef Serendips het volgende:
Misschien lichtelijk offtopic maar ik heb ook altijd vrij sterke associaties bij bepaalde geuren.
Om een voorbeeld te noemen; bij de geur van ranja denk ik aan de basisschool. We kregen dat altijd te drinken op sportdagen en het was een drankje dat ik thuis nooit dronk. Daarnaast heb ik ook altijd bepaalde associaties bij de geur van koffie. Als het ergens naar koffie ruikt, is er een grotere kans dat ik het er gezellig vind.
Laatst had ik in een parfumerie het parfum dat mijn oma altijd gebruikt opgespoten. Dat was nogal een vreemde gewaarwording. Twee dagen later zat ik aan mijn oma te denken, op dat moment merkte ik dat ik met mijn hand mijn kin ondersteunde en mijn horloge vlak bij mijn neus was. Het leren bandje van mijn horloge rook nog een beetje naar het parfum!
Met of zonder ondertiteling? En loopt die synchroon met het geluid? In dolby digital? digitaal? of met schotel? kun je ook heen en weer spoelen? en op pauze zetten? met een menu?quote:
hoe?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:02 schreef MissMayhem het volgende:
Ik denk soms in tekenfilmpjes. Extreem grappig als iemand een supersaai verhaal vertelt![]()
Als ik denk aan 2 mannen in een kroeg en de 1 zegt lollereins en de ander valt van zijn kruk dan heb ik voor minder dan 1 seconde die gedachte gedeitaileerd in mijn hoofdquote:
ik snap nog steeds niet HOE je het doetquote:Op zondag 17 december 2006 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik denk aan 2 mannen in een kroeg en de 1 zegt lollereins en de ander valt van zijn kruk dan heb ik voor minder dan 1 seconde die gedachte gedeitaileerd in mijn hoofdik kan dan ook beslissen dat die vloer geel moet zijn en dan zitten er 2 mannen in een kroen met een gele vloer op 1 kruk waar die 1 van af valt en die ander zegt lollereinz en meer niet... dat alles in minder dan 1 seconden
![]()
Ik denk er aan en dan zie ik dat in mijn gedachtequote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef jors het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet HOE je het doet
quote:Op zondag 17 december 2006 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk er aan en dan zie ik dat in mijn gedachteIk zou je uit kunnen gaan leggen hoe dat beelddenken werkt dan krijg je een heel verhaal
of je kijkt gewoon hier: Link naar een pagina waar het redelijk begrijpelijk word uitgelegt.
Nou eigenlijk ben je er niet bewust mee bezig (tenminste ik niet) maar zo gauw ik wat lees dan is er een film in mijn hoofd. Kun je je voorstellen wat ik allemaal zie als ik een topic lees zoals blunders. Dan kan ik echt gewoon keihard in de lach schieten.quote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef jors het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet HOE je het doet
dat bedoelen mensen dus met Mental Image!quote:Op zondag 17 december 2006 13:42 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben je er niet bewust mee bezig (tenminste ik niet) maar zo gauw ik wat lees dan is er een film in mijn hoofd. Kun je je voorstellen wat ik allemaal zie als ik een topic lees zoals blunders. Dan kan ik echt gewoon keihard in de lach schieten.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dat bedoelen mensen dus met Mental Image!
stel voor he....quote:Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Jah, dan zijn fora echt heerlijk om te lezen...
Het is alleen even ranzig als er wat goors staatWant ook dat komt gewoon binnen in volle glorie.
Merci, om kwart over 7, op 2e kerstdag.quote:Op dinsdag 26 december 2006 05:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
stel voor he....
als iemand zegt: ik neem je anaal![]()
droom jij: hoe zijn lekker lange paal je hete kont binnenglijdt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |