Als je kontakt maakt 'voelt' met andermans onderbewustzijn weet je dingen die hij/zij zelf vaak (nog) niet weet. Dat soort info gebruik ik in de omgang met anderen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:32 schreef scrub_nurse het volgende:
dus omdat jij andere mensen aanvoelt heb je t gevoel dat ze jouw gedachten kunnen horen?![]()
en hoe bedoel je dat je je richt naar andermans beweegredenen? klinkt als ik dans naar de pijpen van n ander?
Ik ook. Heb ook wel eens moeite om het nederlandse woord te vinden (als ik alleen engels weet) terwijl ik 100% nederlands ben...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik denk bijna alles in het engels.. Best weird medunkt.
Ik lees in beelden, ik heb een voorstelling van hetgeen ik lees maar ook de pagina's heb ik in beelden voor me. Als ik dus terug denk aan iets dat ik gelezen heb is er niet een stemmetje in mijn hoofd dat de tekst herhaald ofzo maar dan zie ik die bladzijde weer voor me en lees ik het opnieuw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hetzelfde als je een tekst leest. Zie je dan een beeld? of lees je jezelf voor in je hoofd? bij mij in ieder geval de laatste.
Ik zie een beeld en heb een heel gevoel erbij.. Als ik muziek luister tijdens het lezen en ik hoor dat later terug dan heb ik het hele gevoel van het boek weer te pakken, maar het verhaal komt amper terug. Wel raar ook dat ik bij lezen wel beelden zie want voor de rest is alles gewoon in woorden..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hetzelfde als je een tekst leest. Zie je dan een beeld? of lees je jezelf voor in je hoofd? bij mij in ieder geval de laatste.
Zoiets als dit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
Interessant!
Ik denk dus ook in mijn eigen taal stem. en als die taal stem zich dan afvraagt hoe dat dan in elkaar zit, dan komen er ook beelden bij.
Ik heb vaak dat ik iets denk en dan wil ik dat gaan doen. Maar als er dan 'iets' tussen komt dan ben ik dat weer vergeten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:35 schreef Serendips het volgende:
[..]
Soms maak ik er een spelletje van om die stapjes te reconstrueren. Ik doe dat heel vaak vlak voor ik ga slapen. Meestal ben ik me er dan van bewust dat ik ergens aan denk. Dan ga ik nadenken hoe ik aan dat onderwerp ben gekomen. Heel vaak komt dat door een andere gedachte, die weer geinitieerd is door een gedachte. Soms kan ik wel 7 a 8 stapjes terugdenken. Als ik dat hele verhaal dat zich in mijn hoofd heeft afgespeeld aan iemand zou vertellen, denk ik dat het lastig te volgen zou zijn.
Grappig, je kunt nog zoveel mensen om je heen hebben, in je hoofd ben je echt alleen...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef Cyaa het volgende:
ik visualiseer me alleen in beelden als ik me aan het rukken ben![]()
oneven nummers mannelijk, even nummers vrouwelijk, eigen persoonlijkheid? En dan voornamelijk t/m 100 ofzo, iig getallen die je vaak gebruikt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik associeer dagen met kleuren. Elke dag heeft een kleur.![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |