zo denk ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:25 schreef Geerd het volgende:
Ik lul de hele dag tegen mezelf of in mezelf hoe je het ook noemt.
Ik dacht eigenlijk dat het vrij raar was als je dat doet.
Hè, wat?! Dat klinkt behoorlijk compulsief!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:55 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jaaaa!!!! bijna zoiets ja
ik tel de letters in woorden op, dus de letters corresponderen met cijfers in t alfabet, die tel ik op en dan tel ik in welk alfabet ik eindig
voorbeeld:
a p e n o o t
1 + 16 + 5 + 14 + 15 + 15 + 20= 86 ----> h van t 4e alfabet -----> 26 + 26+ 26 + 8 = h
nou dat doe ik dus al jaren lang in mn hoofd....
bovendien tel ik de letters e in teksten
en onthoud ik kentekens...
![]()
Lees de OP en wat reacties eens door.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef jors het volgende:
hoe weet je hoe je denkt:S?
goed oplettenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef jors het volgende:
hoe weet je hoe je denkt:S?
huh? Ik moet de OP effe een paar x doorlezen. Ik snap em niet zo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:31 schreef scrub_nurse het volgende:
ik had laatst een gesprek met n vriend van mij en uit dat gesprek bleek dat zijn gedachtengang er totaal anders uitziet dan de mijne.
Ik denk in gesproken taal en dan nog wel in mn eigen stem, oftewel ik lul de godganse dag tegen mezelf in mn hoofd.![]()
Hij denkt uitsluitend in beelden(films) en gevoelens![]()
in mijn directe omgeving blijkt zo'n beetje dat jongens/mannen inderdaad voornamelijk op deze wijze denken en meisjes/vrouwen op mijn manier.
mijn vraag: hoe zit dat bij jullie?
Precies , dan denk je in beelden en symbolen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:19 schreef Nonnel het volgende:
Leuk topic!
Ik vind het eigenlijk wel lastig om precies na te gaan "hoe ik denk". Als ik nu bewust denk dan is dat heel duidelijk met mijn eigen stem in mijn hoofd. Ook denk ik in beelden, maar minder vaak. Maar als ik gewoon, onbewust, aan het dagdromen ben is mijn eigen stem volgens mij niet altijd aanwezig, dan "denk" ik gewoon. Dat gaat dan eigenlijk vanzelf zonder begeleiding.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:55 schreef cheukert het volgende:
Ik denk in een soort van powerpoint presentatie met beelden en filmpjes ondersteund door stem
hey! nou je t zegt.. dat komt ook voorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik denk bijna alles in het engels.. Best weird medunkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |