Same herequote:Ik denk in gesproken taal en dan nog wel in mn eigen stem, oftewel ik lul de godganse dag tegen mezelf in mn hoofd.![]()
Met m'n eigen stem. Het is dus net alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:46 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
in eigen woorden maar is dat ook met jouw eigen stem? of is t meer geschreven tekst?
jaaaa!!!! bijna zoiets jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:55 schreef TheIceWarrior het volgende:
Kennen meer mensen dit: als je een reeks getallen ziet dat je daar altijd verbanden gaat tussen zoeken, bv je ziet ergens 412 en 538 dat ga ik altijd automatisch proberen hier een verband tussen te zoeken, zoals in dit geval dus 5+3+8=16 en 4+2=6 en die 1 kun je als 10 zien dus 6+10=16.
Ben ik de enige met deze afwijking?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:55 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jaaaa!!!! bijna zoiets ja
ik tel de letters in woorden op, dus de letters corresponderen met cijfers in t alfabet, die tel ik op en dan tel ik in welk alfabet ik eindig
voorbeeld:
a p e n o o t
1 + 16 + 5 + 14 + 15 + 15 + 20= 86 ----> h van t 4e alfabet -----> 26 + 26+ 26 + 8 = h
nou dat doe ik dus al jaren lang in mn hoofd....
bovendien tel ik de letters e in teksten
en onthoud ik kentekens...
![]()
zo denk ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:25 schreef Geerd het volgende:
Ik lul de hele dag tegen mezelf of in mezelf hoe je het ook noemt.
Ik dacht eigenlijk dat het vrij raar was als je dat doet.
Hè, wat?! Dat klinkt behoorlijk compulsief!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:55 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jaaaa!!!! bijna zoiets ja
ik tel de letters in woorden op, dus de letters corresponderen met cijfers in t alfabet, die tel ik op en dan tel ik in welk alfabet ik eindig
voorbeeld:
a p e n o o t
1 + 16 + 5 + 14 + 15 + 15 + 20= 86 ----> h van t 4e alfabet -----> 26 + 26+ 26 + 8 = h
nou dat doe ik dus al jaren lang in mn hoofd....
bovendien tel ik de letters e in teksten
en onthoud ik kentekens...
![]()
Lees de OP en wat reacties eens door.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef jors het volgende:
hoe weet je hoe je denkt:S?
goed oplettenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef jors het volgende:
hoe weet je hoe je denkt:S?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |