abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_2845523
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 14:55 schreef MarcoTC het volgende:
http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1498_265194,00.html
*gilt* *gilt nog es* whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2845593
* soulburn gilt heel Overtoom bij elkaar, rest kijkt me vreemd aan.

Gefeliciteerd Catootje, jullie kunnen me bereiken,
help nog steeds graag mee met de organisatie.
Veldmuis heeft ook mijn mobiel nummer.

Website-server professioneel gehost is ook nog steeds beschikbaar.

Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
pi_2845813
Heb een mailtje over deze actie gestuurd naar Cameo media (van Hart van Nederland)....
Heb er in vermeld dat ze naar Tweakers_fok@hotmail.com moeten mailen als ze interesse hebben. Als jullie dan niet in beeld willen kan je altijd nog weigeren....

Ben zelf net verhuisd omdat mijn huis gesloopt werd en heb mijn oude PC's daar laten staan.....
Ben voor de zekerheid nog wezen kijken, maar ze waren al plat

Keep up de good work!!!!

pi_2848975
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 15:01 schreef soulburn het volgende:
* soulburn gilt heel Overtoom bij elkaar, rest kijkt me vreemd aan.

Gefeliciteerd Catootje, jullie kunnen me bereiken,
help nog steeds graag mee met de organisatie.
Veldmuis heeft ook mijn mobiel nummer.

Website-server professioneel gehost is ook nog steeds beschikbaar.


Overtoom bij elkaar gillen, dat zal echo-en.. Ik zal komend weekeinde es met mijn naaste medewerkers es overleggen (kijk je moet het belangrijker maken dan het is ) over wat we nog nodig hebben aan mankracht. Veldmuiske heeft nu toetsweek, dus die wil ik nu niet in de wielen rijden.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2849161
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 15:19 schreef sop het volgende:
Heb een mailtje over deze actie gestuurd naar Cameo media (van Hart van Nederland)....
Heb er in vermeld dat ze naar Tweakers_fok@hotmail.com moeten mailen als ze interesse hebben. Als jullie dan niet in beeld willen kan je altijd nog weigeren....

Ben zelf net verhuisd omdat mijn huis gesloopt werd en heb mijn oude PC's daar laten staan.....
Ben voor de zekerheid nog wezen kijken, maar ze waren al plat

Keep up de good work!!!!


Mmm, beetje jammer (IMO). Komen er van die vieze SBS6 gleuven op je af...

Catootje: heel goed van Toys R Us!!!
Dat plan van die computerboeren is ook goed! ff een irc-schedule maken???

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_2849176
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 19:41 schreef keeper het volgende:

[..]

Mmm, beetje jammer (IMO). Komen er van die vieze SBS6 gleuven op je af...

Catootje: heel goed van Toys R Us!!!
Dat plan van die computerboeren is ook goed! ff een irc-schedule maken???


Ja, wat dachie van zaterdagmiddag? Kan Veldmuis erbij zijn en zo..?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2849981
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 19:42 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ja, wat dachie van zaterdagmiddag? Kan Veldmuis erbij zijn en zo..?


ja hoor is goed

roep maar een tijd...ik ben dr wel

  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2002 @ 20:55:02 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_2850024
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 15:19 schreef sop het volgende:
Heb een mailtje over deze actie gestuurd naar Cameo media (van Hart van Nederland)....
Heb er in vermeld dat ze naar Tweakers_fok@hotmail.com moeten mailen als ze interesse hebben. Als jullie dan niet in beeld willen kan je altijd nog weigeren....
* euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Volgens mij hadden we aangegeven er geen commerciële shit van te gaan maken !!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_2850027
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 20:55 schreef moussy het volgende:

[..]

* euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Volgens mij hadden we aangegeven er geen commerciële shit van te gaan maken !!


* ikbenveldmuis agrees!
die reply kon van mij zijn
  donderdag 17 januari 2002 @ 20:56:17 #110
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_2850030
naar wie moet ik gillen als ik nog zooi wil doneren..

(ben wat laat, was op vakantie) en me werk heeft nog het 1 en ander over.

jullie mogen me bellen erover op 06-55331511

thomas@sod.nl mag ook maar ben voorlopig nog niet thuis dus bellen is iig beter

  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2002 @ 20:56:19 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_2850031
tootje beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep


WOEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_2850094
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 20:56 schreef megamuch het volgende:
naar wie moet ik gillen als ik nog zooi wil doneren..

(ben wat laat, was op vakantie) en me werk heeft nog het 1 en ander over.

jullie mogen me bellen erover op 06-12345678

thomas@sod.nl mag ook maar ben voorlopig nog niet thuis dus bellen is iig beter


Ik zou je nummer ff weghalen. Zit altijd wel een grappenmaker hier die het misbruikt

En nog ff over de reply's van Moussy en Veldmuis: ik sluit me hier ook bij aan. Sop: je had ons best ff kunnen contacten hierover, want de actie gaat nu een beetje de verkeerde kant op IOHO (In Our Humble Opinion )

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 17 januari 2002 @ 21:08:11 #113
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_2850168
ik ga uit van de normale mensen hier, het gaat hier om een goed doel..

en als ze willen zieken.. hun probleem.. zet ik um uit

  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2002 @ 21:12:17 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_2850225
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 21:08 schreef megamuch het volgende:
ik ga uit van de normale mensen hier, het gaat hier om een goed doel..

en als ze willen zieken.. hun probleem.. zet ik um uit


ja maar er hobbelen nog zat idioten rond op dit forum....

trouwens, als je nu toch achter je pc zit ik durf het bijnaaaaa niet te vragen een mailtje met de onderdelen die je wilt doneren?? ik durfde het toch

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_2850242
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 21:08 schreef megamuch het volgende:
ik ga uit van de normale mensen hier, het gaat hier om een goed doel..

en als ze willen zieken.. hun probleem.. zet ik um uit


Ja je moet het zelf weten hoor. Als je je bedenkt, in mn quote heb ik hem al aangepast, dus...
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 17 januari 2002 @ 22:05:14 #116
12160 Atmosferic
Simply irresistible
pi_2851184
HEEEEEEE!!!! Ik kom erachter dat ik hier nog een geluidskaartje (ISA, creative) en een videokaart (PCI, Diamond fire 1k pro 8MB) heb liggen. Ik wil deze in principe wel doneren, maar waar kan ik het afleveren/ heensturen??

[als ik al veeeel te laat ben, dan bewaar ik het voor de volgende ronde, voor bijv. een ander ziekenhuis?!]
[nog een addje, kheb nog een fdd, joystick, 6-tal racespelletjes cds, servertje 486dx80 met 32mb, zonder hdd met fdd die over een maandje werkloos is]

[Dit bericht is gewijzigd door Atmosferic op 17-01-2002 23:01]

Mensen die me kennen vinden me aardig. Jammer genoeg kent bijna niemand me...
pi_2852276
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 22:05 schreef Atmosferic het volgende:
HEEEEEEE!!!! Ik kom erachter dat ik hier nog een geluidskaartje (ISA, creative) en een videokaart (PCI, Diamond fire 1k pro 8MB) heb liggen. Ik wil deze in principe wel doneren, maar waar kan ik het afleveren/ heensturen??

[als ik al veeeel te laat ben, dan bewaar ik het voor de volgende ronde, voor bijv. een ander ziekenhuis?!]


Je bent nog niet te laat.

Geluidskaart is een mooi ding! Videokaart moet ook nuttig kunnen zijn.

Mailen!

tweakers_fok@hotmail.com

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 17 januari 2002 @ 23:10:24 #118
12160 Atmosferic
Simply irresistible
pi_2852572
GoT&FOK! hep meel
Mensen die me kennen vinden me aardig. Jammer genoeg kent bijna niemand me...
pi_2856247
Ik wil jullie enthausiasme absoluut niet wegnemen, maar ik krijg wel een beetje een wrange bijsmaak in mijn mond als ik deze topics doorlees. Er wordt nu heel wat bij elkaar geraapt wat natuurlijk erg leuk is, maar bij bedrijven gaan dit soort computers met massa's tegelijk de vuilcontainer in. Volgens mij moet je dit gewoon als een leuk project zien dat je met elkaar doet, voor je eigen lol en om eens een keer iets goeds te doen voor anderen, maar hou dan wel de nadruk op leuk (nieuwe spelletjes kopen bij de bruna zoals ik in een ander topic las gaat mij een beetje ver) en ga dus niet in op zo'n eis van een AMC dat de computers minimaal 300 mhz moeten zijn. Voor oude computers die mensen hier en daar overhebben vind ik 300mhz echt belachelijk veel. Bovendien zou het AMC blij moeten zijn met wat ze krijgen, een 486DX2 66 of zelfs nog langzamer (386) is beter dan niets en als je op zo'n computer wat oude (shareware) DOS spelletjes installeert, kun je hier al ontzettend veel kleine kinderen mee blij maken (ik spreek uit ervaring
Als het AMC perse snelle P2 computers wil hebben met alle faciliteiten van dien en anders niet, kunnen ze IMHO beter bij bedrijven aankloppen (die hebben vaak ook spullen over). Ik snap het, iedereen is nu ontzettend enthausiast en dat is hardstikke leuk, en misschien lukt het best een of 2 p2's bij elkaar te rapen en daar is niets mis mee, maar blijf wel een beetje realistisch.

Just my 2 eurocents

pi_2856356
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:09 schreef Legolas het volgende:
Ik wil jullie enthausiasme absoluut niet wegnemen, maar ik krijg wel een beetje een wrange bijsmaak in mijn mond als ik deze topics doorlees. Er wordt nu heel wat bij elkaar geraapt wat natuurlijk erg leuk is, maar bij bedrijven gaan dit soort computers met massa's tegelijk de vuilcontainer in. Volgens mij moet je dit gewoon als een leuk project zien dat je met elkaar doet, voor je eigen lol en om eens een keer iets goeds te doen voor anderen, maar hou dan wel de nadruk op leuk (nieuwe spelletjes kopen bij de bruna zoals ik in een ander topic las gaat mij een beetje ver) en ga dus niet in op zo'n eis van een AMC dat de computers minimaal 300 mhz moeten zijn. Voor oude computers die mensen hier en daar overhebben vind ik 300mhz echt belachelijk veel. Bovendien zou het AMC blij moeten zijn met wat ze krijgen, een 486DX2 66 of zelfs nog langzamer (386) is beter dan niets en als je op zo'n computer wat oude (shareware) DOS spelletjes installeert, kun je hier al ontzettend veel kleine kinderen mee blij maken (ik spreek uit ervaring
Als het AMC perse snelle P2 computers wil hebben met alle faciliteiten van dien en anders niet, kunnen ze IMHO beter bij bedrijven aankloppen (die hebben vaak ook spullen over). Ik snap het, iedereen is nu ontzettend enthausiast en dat is hardstikke leuk, en misschien lukt het best een of 2 p2's bij elkaar te rapen en daar is niets mis mee, maar blijf wel een beetje realistisch.

Just my 2 eurocents


Wat je zegt klopt wel, maar als je het topic ff goed doorleest zie je de reden waarom het AMC liever p2 300's heeft: deze zijn beter reparabel dan bijv. een 486 aangezien bepaalde onderdelen voor een 486 nou eenmaal moeilijk te verkrijgen zijn. Ze stellen niet de eis, omdat ze een 486 of een p90 niet nuttig vinden oid. IMO kan je daar namelijk idd een boel nog op doen, zeker software voor kleinere kinderen.
Het 'probleem' is echter dat er ook oudere kinderen (16, 17) op de afdeling liggen, en die maak je niet echt blij met een potje redcat
Dus daarvoor zijn wellicht andere systeemeisen op hun plaats.
Maar we zijn al bezig ook nog met andere oplossingen. Bedankt voor de input, toch.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_2856588
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:21 schreef keeper het volgende:

[..]

Wat je zegt klopt wel, maar als je het topic ff goed doorleest zie je de reden waarom het AMC liever p2 300's heeft: deze zijn beter reparabel dan bijv. een 486 aangezien bepaalde onderdelen voor een 486 nou eenmaal moeilijk te verkrijgen zijn. Ze stellen niet de eis, omdat ze een 486 of een p90 niet nuttig vinden oid. IMO kan je daar namelijk idd een boel nog op doen, zeker software voor kleinere kinderen.
Het 'probleem' is echter dat er ook oudere kinderen (16, 17) op de afdeling liggen, en die maak je niet echt blij met een potje redcat
Dus daarvoor zijn wellicht andere systeemeisen op hun plaats.
Maar we zijn al bezig ook nog met andere oplossingen. Bedankt voor de input, toch.


Vind ik een beetje een zwak argument, want als er normaal met een computer wordt omgegaan, gaat er in principe weinig kapot. En als zo'n 486 na een jaar het toch begeeft is dat ook geen ramp, het ding is inmiddels toch overal afgeschreven. Maargoed, voor de oudere patienten is het misschien leuk een *paar* snellere pc's in elkaar te zetten hoewel ik zelf daar nooit niet de prioriteit op stellen. Hou het gewoon leuk en maak die kinderen blij met de dingen die je voorhanden hebt, stel je eisen niet te hoog en vooral, blijf een beetje realistisch en maak er wat gezelligs van.
pi_2856957
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:42 schreef Legolas het volgende:

[..]

Vind ik een beetje een zwak argument, want als er normaal met een computer wordt omgegaan, gaat er in principe weinig kapot. En als zo'n 486 na een jaar het toch begeeft is dat ook geen ramp, het ding is inmiddels toch overal afgeschreven. Maargoed, voor de oudere patienten is het misschien leuk een *paar* snellere pc's in elkaar te zetten hoewel ik zelf daar nooit niet de prioriteit op stellen. Hou het gewoon leuk en maak die kinderen blij met de dingen die je voorhanden hebt, stel je eisen niet te hoog en vooral, blijf een beetje realistisch en maak er wat gezelligs van.


Over de kwaliteit van de hardware is helaas weinig te zeggen, dus in het ergste geval zou het kunnen zijn dat zo'n na een paar weken het opeens begeeft. Slijtage, zeg maar. Dan heb je dus geen vervanging en heb je ze daar een beetje blij gemaakt met een dode mus.
We zijn trouwens ook bezig met spelcomputers, dus dat zou al een oplossing moeten bieden..

En ff in het algemeen: wat is er mis met eisen stellen aan liefdadigheid? Als we ze nu gaan overstelpen met oude bagger, daar schieten ze dus ook niks mee op, dus in dat geval kan je beter zeggen 'laat maar zitten' dan dat je het aanneemt...

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_2857052
quote:
En nog ff over de reply's van Moussy en Veldmuis: ik sluit me hier ook bij aan. Sop: je had ons best ff kunnen contacten hierover, want de actie gaat nu een beetje de verkeerde kant op IOHO (In Our Humble Opinion )
Sorry, dat had ik niet begrepen. Ik heb ook verder geen namen genoemd en zoals ik al schreef hebben ze alleen een e-mail adres. Je kunt het altijd nog weigeren (of is het al op tv geweest )

i.i.g. MHA (My Humble Appologies) ik zal het niet meer doen. 't waren best intentions.

pi_2857363
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 13:25 schreef sop het volgende:

[..]

Sorry, dat had ik niet begrepen. Ik heb ook verder geen namen genoemd en zoals ik al schreef hebben ze alleen een e-mail adres. Je kunt het altijd nog weigeren (of is het al op tv geweest )

i.i.g. MHA (My Humble Appologies) ik zal het niet meer doen. 't waren best intentions.


AA (Apology Accepted)

We hebben er nog niks van gehoord btw

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_2857433
gelukkig dan maar...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')