wat mij vaak opvalt, is dat als een jongen met een meisje bevriend is, er altijd zoiets omhoog komt, 1 van de 2 ziet het als een goede vriend, als goede vrienden bespreek je heel veel en ben je gewoon close met mekaar. Op een begeven moment gaat er 1tje dus iets voelen, en zodra dat begint. zie je de vriendschap langzaam maar zeker uit mekaar gaan. klinkt hard, maar die gevoelens zullen de vriendschappelijke relatie niet bevorderen. Je zult het eerst van je af moeten zetten. Aangezien dat niet 1,2,3 gaat, zul je misschien toch even afstand moeten doen van je vriendschap... Het is allemaal veel makkelijker gezegd dan gedaan helaasquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:37 schreef djanzo het volgende:
Hoi,
Ik heb nu 5 jaar een hele close vriendschap met een vriendin van mij,die ik leerde kennen via haar eigen vriend.
Nu is het zo dat hun relatie niet goed ging en ze steeds meer naar mij toe trok,hierdoor begon ik meer tevoelen voor haar dan alleen vriendschap,dit heb ik haar ook verteld toen het haar relatie stuk liep.
Ze vertelde me dat ze eerst eventjes tot rust moest komen,zodat ze alle dingen op een rijtje kon zetten.
Die tijd heb ik haar gegeven,tot op het moment dat ze vertelde dat ze niet op mij verliefd was en ze mij ook niet als partner kon zien,maar dat ze dacht dat ze gevoelens voor mij had omdat ik de dingen zei die haar toenmalige vriend niet zei,en gezien in de ellendige situatie waarin ze zich verkeerde het ook niet gek was dat ze dacht meer voor mij tevoelen.
Het spijt haar ook zeer dat ze mij verkeerde signalen heeft gegeven,en ze wil gewoon vrienden blijven,want ze ziet me meer als broer( DAT VERDOMDE BROERTJES SYNDROOM WEER!!).
Alleen ik wordt daar een beetje depri van,zeker als ze het ook nog met mij over andere jongens heeft die ze wel leuk vindt,ik heb al gezegt dat ik dat heel vervelend vindt als ze het daar over heeft,ze zou er rekening mee houden.
Ik weet nu even niet hoe ik hiermee om moet gaan,moet ik vrienden blijven en mezelf kwellen straks als ik zie dat ze met een andere jongen de tijd van haar leven heeft?.......of moet ik maar afwachten en hopen dat de gevoelens voor haar over gaan?
Je hebt die gevoelens, omdat ze gewoon close met je is, Als je een vriendin zou hebben, zou je er ook close mee zijn. Het enige verschil wat er dan is, is dat je geen seks hebt...? Je kan goed met mekaar opschieten, je hebt het over problemen, je kan samen lachen en huilen. Maar zij ziet het als vriendschap, en jij begint er meer voor te voelen. Het is gewoon lastig om in zo een situatie te zitten. Verliefdheid kan je niet controleren, dat overkomt je. Maar toch is het onbeantwoorde liefde, dus zal je je moeten richten op andere meisjes. En tja voor hoelang die vriendschap duurt hangt af van hoe jij je voelt tegenover haar. Als jij die gevoelens blijft houden voor haar. Maak je het alleen maar erger door goed bevriend te blijven met haar. Oppervalkkiger maken van de vriendschap zal moeilijk gaan lijkt mijquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:53 schreef djanzo het volgende:
Het gaat zo altijd de zelfde kant op,je bent er voor een meisje ze vertellen je alles en voordat je het weet zit je in de friendzone,waar je dan natuurlijk niet uit komt omdat ze niks voor je voelen,tenminste niet meer dan een hele goede vriendschap.
Maar het klote ervan is dat jezelf wel degende bent die met die gevoelens achter blijft,ik ben er nu nog steeds vrienden mee,maar voor hoelang dat weet ik niet?.......of ik moet het contact wat oppervlakkiger maken zodat ik er hopelijk overheen raak.
Ik denk dat het eerder verwarring bij jezelf teweeg brengt. Want ben je wel echt verliefd op die ander... of zoek je een vervanging voor haar?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:23 schreef Friek_ het volgende:
De echte remedie is verliefd worden op iemand anders, maar dan zal zij boos worden. Want kom op, eerst was je verliefd en nu ineens niet meer! Aandacht, waar ben je naartoe?![]()
Opzich was ze niet vaag natuurlijk. Ze heeft je eerlijk verteld dat zij niet dezelfde gevoelens heeft als jij .. onzettend klote natuurlijk, maar helaas wel eerlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:33 schreef djanzo het volgende:
Dat stemmetje ken ik maar al tegoed,je gaat toch dingen die ze zegt zo interpreteren dat je denkt nou?????????????? misschien maak ik toch nog een kans,en ik wordt ook heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling,en het ergste moet nog komen.........dat ze straks iemand anders heeft archhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,tot die tijd ga ik nog met haar om,want als ze straks een andere jongen heeft ontmoet,dan wordt ik wel zo hard met de feiten geconfronteerd dat ik het dan niet meer op kan brengen.
Waarom doen sommige vrouwen toch zo vaag en blijven ze niet gelijk eerlijk,inplaats van met je tespelen..........want zo zie ik het.
ten eerste waarom doe je dit jezelf aan, als je weet dat je het niet aan kan als je der met een ander ziet? Waarom wil je wachten totdat gebeurd? uitstel van executie noem ik dat. Dat vind ik al nergens op slaan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:33 schreef djanzo het volgende:
Dat stemmetje ken ik maar al tegoed,je gaat toch dingen die ze zegt zo interpreteren dat je denkt nou?????????????? misschien maak ik toch nog een kans,en ik wordt ook heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling,en het ergste moet nog komen.........dat ze straks iemand anders heeft archhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,tot die tijd ga ik nog met haar om,want als ze straks een andere jongen heeft ontmoet,dan wordt ik wel zo hard met de feiten geconfronteerd dat ik het dan niet meer op kan brengen.
Waarom doen sommige vrouwen toch zo vaag en blijven ze niet gelijk eerlijk,inplaats van met je tespelen..........want zo zie ik het.
kan het gevoel een beetje terug vinden. Mijn ex is voor mij heel waardevol omdat we mekaar door en door kennen. Zoiets wil ik niet weggooien, ook al is onze relatie over. We hebben samen tijden doorgemaakt wat toch wel een speciaal stuk van mijn leven is tot nu toe.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:07 schreef djanzo het volgende:
Ik weet dat jullie gelijk hebben,en eigenlijk ligt het ook aan mij want zij kan er niks aan doen als er wederzijds niks is,en vrienden wil blijven.ik kan haar daarom ook niks verwijten,om over dit gevoel heen tekomen zal ik een manier moeten vinden,want ik wil haar ook niet kwijt als vriendin.
Vandaar dat ik deze topic ook heb geplaatst,om ook de mening van anderen tehoren,die zoiets hebben meegemaakt.
Maar ze is helemaal geen vriendin van je.Jij wilt immers meer.Zolang dat het geval is zul je nooit vrienden zijn.Dat kun je alleen als je niks voor haar voelt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:07 schreef djanzo het volgende:
Ik weet dat jullie gelijk hebben,en eigenlijk ligt het ook aan mij want zij kan er niks aan doen als er wederzijds niks is,en vrienden wil blijven.ik kan haar daarom ook niks verwijten,om over dit gevoel heen tekomen zal ik een manier moeten vinden,want ik wil haar ook niet kwijt als vriendin.
Vandaar dat ik deze topic ook heb geplaatst,om ook de mening van anderen tehoren,die zoiets hebben meegemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |