Haha ik weetquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Bij deze geleerd, niet iedere vrouw is hetzelfde.Joh.
let jij daar dan op??quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:04 schreef BigBadPete het volgende:
Boven natuurlijk. Als je onder ligt kijk je recht in die bruine ster![]()
Ja, daar heb ik me ook even kort over verbaasd. Evenals de optie "in de handstand" (in de meeste gevallen zal de man staan en de vrouw hangen, maar bij een sterke dame kan andersom natuurlijk ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
ik mis de optie 'naast', die bevalt me nog 't meest
dat is godnondedju nog eens stoere taal.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Onder uiteraard. Kan de lul makkelijker en dieper je keel in. En als je lui bent kan de desbetreffende persoon op mondneuken overgaan.![]()
Ja euh, hoe moet ik het dan subtiel zeggen? Maar ik vind het makkelijker, minder kokhalzen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
dat is godnondedju nog eens stoere taal.
Gefeliciteerd met de 69e post in dit topic.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:38 schreef sig000 het volgende:
Na er lang over nagedacht te hebben, kom ik tot de conclusie dat 't me niets uitmaakt.![]()
Jeuh.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 69e post in dit topic.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
Onder ook zeker weten.
nou, dat wordt nooit wat tussen jullie danquote:
dat lijkt me wel vermoeiend voor je beenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:34 schreef saaw het volgende:
op de zij!
Ligt eraan hoe egoistisch ze isquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:12 schreef patrickt37 het volgende:
Tijdens standje 69 is het voor de vrouw moeilijk om klaar te komen, mede omdat ze zich niet kan concentreren op haar eigen gevoel.
Het is wel een standje dat wij vaak doen, maar na het standje 69 gaan we verder met elkaar apart oraal te verwennen.
klinkt actiever dan pijpen he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:24 schreef FlowerMary het volgende:
Leuk woordje, dat "mondneuken"
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:13 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
nou, dat wordt nooit wat tussen jullie dan![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:37 schreef Averon het volgende:
69 is overrated, net ongemakkelijk. Maar als toch, dan onder.
Leukere variant, met 2 meisjes in een circel. Meisje één pijpt mij, ik bef meisje twee die op haar beurt weer meisje drie beft. Gegarandeerd prettiger, comfortabeler en lekkerder dan vanilla 69.![]()
Maar ja, er zijn geen 2 meisjes beschikbaar momenteel![]()
Moah, MVV is een ervaring uit het verleden, dus erder ever again.quote:
ik zou dan niks meer door hebben van dat pijpen, maar compleet in trance zijn van het prachtige uitzicht van 2 meisjes die elkaar beffenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:37 schreef Averon het volgende:
Leukere variant, met 2 meisjes in een circel. Meisje één pijpt mij, ik bef meisje twee die op haar beurt weer meisje drie beft. Gegarandeerd prettiger, comfortabeler en lekkerder dan vanilla 69.![]()
En waar komt meisje 3 dan ineens vandaan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:37 schreef Averon het volgende:
Die zit toch altijd in de kast opgesloten, voor het geval dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En waar komt meisje 3 dan ineens vandaan?![]()
Damn, wat een tikfout. Ik bedoel natuurlijk meisje 2. Sorry.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En waar komt meisje 3 dan ineens vandaan?![]()
Dan is de circel tenminste weer gesloten...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:44 schreef Averon het volgende:
[..]
Damn, wat een tikfout. Ik bedoel natuurlijk meisje 2 1. Sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |