Wil je me pijpen, MILF?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:55 schreef milagro het volgende:
bovenop, dan heb je den leuter en zijn bewegingen letterlijk en figuurlijk beter in de hand, hè, scheelt weer een kokhals of 6
wel ja, kom maar langs , ben toch wakkerquote:
Ja daar heb je een punt, als de vrouw bovenligt is zij in control, kan ze zelf bepalen hoe diep ze em neemt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:51 schreef Catch22- het volgende:
onderop ook, als man bovenop is volgens mij voor de vrouw lastiger
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:58 schreef milagro het volgende:
[..]
wel ja, kom maar langs , ben toch wakker![]()
je kan niet pijpen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:24 schreef Morwen het volgende:
Ik vind 69 gewoon waardeloos, mag dat ookGekloot allemaal, gewoon neuken. Hoppa
![]()
Nee, serieus, ik vind het helemaal niks, boven of onder. Gewoon lekker om de beurt, is ook beter voor het klaarkomen. Ik kan niet pijpen en terwijl klaarkomen in een onhandig standje![]()
Dan moet de lengte wel een beetje kloppen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:31 schreef milagro het volgende:
ik word er juist xtra opgewonden van, zo'n 9 in mijn mond, terwijl hij aan het 6-en is
69 gradenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit topic krijgt ineens een vreemde wending.![]()
ow niet klaarkomen terwijl je pijpt in een onhandig standje... dus lig je liever onder of boven?quote:
ik vind allebei tegelijk klaarkomen tijdens een 69 wel wat hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:43 schreef ondeugend het volgende:
Overrated standje..
Ik wil of volle aandacht geven of volle aandacht krijgen.
nee, joh, bovenop , dan kun je beter gluren tussen de lijven door af en toe, hoe de ander bezig is, en je hebt een betere gripquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:44 schreef Litso het volgende:
Beide op je zij.
Ik niet... het gaat ten koste van zijn genot omdat ik me te veel op mezelf focus.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:46 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind allebei tegelijk klaarkomen tijdens een 69 wel wat hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |