Ja, op zich denk ik wel, al ben ik wat dat betreft niet echt een knutselaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze beginnen te komen op marktplaats
maar kan je niet met wat textielverf en glimmers zelf wat leuks fabriceren?
bristol of schoenenreus of scapino of zoiets.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, op zich denk ik wel, al ben ik wat dat betreft niet echt een knutselaar.
Maar ik kan het allicht proberen, word even uitkijken voor een paar egale hoge gympen dan.
later??? zulke kleine voetjes heeft ze toch niet? ik zag ze net al vanaf maat 21, dus je kan je uitlevenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:58 schreef Igraine het volgende:
oh, die zijn leuk!!! Die hoge glittergympen...
Ik hoop dat mijn dochter ook zulke dingen wil later.
![]()
Ze zijn er zelfs al vanaf maat 19quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
later??? zulke kleine voetjes heeft ze toch niet? ik zag ze net al vanaf maat 21, dus je kan je uitleven
[afbeelding]
Oh, echt waar??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
later??? zulke kleine voetjes heeft ze toch niet? ik zag ze net al vanaf maat 21, dus je kan je uitleven
[afbeelding]
Hier ook zo 1quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef LadyS het volgende:
Amber ziet bovenstaande foto:
"die wil ik hebben"![]()
Wat jammer, die hoge zijn inderdaad het leukst.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef Igraine het volgende:
Oh die echt hoge gympen gaan wel pas vanaf maat 26 ofzo. Die andere lage schoenen vind ik niet leuk, veel te tuttig...
Ze vallen volgens mij tot halverwege de kuitjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:06 schreef bixister het volgende:
die hele hoge lijken me voor die kleintjes eerlijk gezegd ook nog helemaal niet lekker zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |