Hoorde het ook op de radio, en hun zijn toch al ajax gericht daar, dus als hun dat zeggenquote:Op zondag 10 december 2006 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar had weer rood moeten krijgen hoorde ik?? Benieuwd of Talpa het laat zien???
Waarom zou Talpa dat niet laten zienquote:Op zondag 10 december 2006 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar had weer rood moeten krijgen hoorde ik?? Benieuwd of Talpa het laat zien???
De Cler was er, schandalige overtreding in de eerste helft op Urby, ook uitgeknipt. Over Urby gesproken. Den Ouden vond het een overtreding. Punt.quote:Op zondag 10 december 2006 20:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom zou Talpa dat niet laten zien
Talpa heeft het dus uitgebreid laten zien en een duidelijke mening daarover gegeven inclusief scheids vragen.
Twee benen, van achteren, zonder intentie om de bal te spelen.quote:Op zondag 10 december 2006 20:55 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde al van anderen dat Huntelaar rood had moeten krijgen, niks gehoord over de Cler. Dus blijkbaar zijn er niet zoveel mensen die de overtreding van de Cler net zo erg vonden als Huntelaar
Dus wat wil je nou zeggen?quote:Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef okee6 het volgende:
Lul niet calvobbes. Als ze de aanslag van De Cler erin gemonteerd hadden, was het niet evenwichtig geweest. Dan zou men Talpa van heksenjacht kunnen beschuldigen. En laten we wel wezen, een overtreding van Huntelaar op het middenveld is normalerwijs ook heel knipbaar.
Selectief reageren is ook een kunst.quote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef kevin6188 het volgende:
Overtreding was trouwens op De Mul
Met wat je daar zei was ik het wel eens, daarom.quote:Op zondag 10 december 2006 21:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Selectief reageren is ook een kunst.
Niet veel. Hij heeft geel gehad en de scheidsrechter heeft het gezien. Klaar.quote:Op zondag 10 december 2006 21:36 schreef calvobbes het volgende:
Nou we zullen wel zien wat de KNVB ervan denkt wat betreft de Cler.
Dat ben ik met je eens, maar nu lijkt het net alsof alleen Ajax weer te ver gaat. Was niet zo. Want de nadruk wordt gelegd op Huntelaar en niet op verschillende acties van PSV. Maar in meer dan de basis zijn we het met elkaar eens hoor.quote:Ow en zoals ik net al zei, dergelijke keuzes worden gemaakt omdat ze een samenvatting moeten uitzenden, niet de complete wedstrijd....
Strafschop was inderdaad gemakkelijk gegeven. Verdediger kreeg de bal binnen 'de zestien' tegen de uitgestoken elleboog. Opzet, voordeel, arm naar de bal.. zegt u het maar. Het blijft discutabel, maar je kunt alleen proberen consequent te zijn.quote:Lewenborg FC - Noordpool UFC 1 - 1
Datum: 10-12-2006
Lewenborg behaalt punt in slechte wedstrijd
In een slechte wedstrijd tussen Lewenborg en Noordpool konden beide ploegen niet vaker dan eenmaal scoren. Het moet al genoeg zeggen dat de beide ploegen hier een dood spelmoment voor nodig hadden.
Noordpool kwam via een corner op 0-1, waarna 10 minuten voor rust een vrij gemakkelijk gegeven strafschop door de thuisploeg werd benut. Lewenborg speelde een moeilijke wedstrijd en teveel mensen hadden niet de vorm die ze normaal wel hadden. Veel passes kwamen niet aan en zo strandde elke aanval weer vroegtijdig. Noorpool was niet veel beter en kon ook moeilijk tot aanvallen komen.
Na de gelijkopgaande eerste helft leek het voor Lewenborg even mis te gaan. Noorpool kwam vaak voor de goal maar verder dan een bal die van de lijn gehaald werd en wat reddingen van de keeper kwam de ploeg niet. In de laatste 10 minuten leek Lewenborg het lek te boven en had het nog een klein slotoffensief in de maak. Vooral Mark van Kammen had het geluk niet aan zijn zijde, helemaal toen die zijn inzet in de derde minuut van de blessuretijd onderkant lat er uit zag gaan.
Volgende week de Groningse derby in 4D waar Lewenborg de buren van sportpark Kardinge, Oosterparkers ontvangt.
En dan Leo met z`n brilletjes gebaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan fluit je als scheidsrechter en dan komen Perez, Leonardo en Sneijder met z'n drietjes verhaal halen.. Ze zullen wel iets moeten compenseren of zo.
Beter een brilletje dan iemand een ziekte toewensen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Ja een brilletje is natuurlijk wel de ultieme vernedering...
Het probleem is dat dit gebaar zo theatraal gemaakt werd dat zelfs een duif die overvloog het nog had kunnen zien. Als het wat subtieler was gedaan, oke, dan kun je het met persoonlijkheid oplossen. Nu kon je niet anders dan geel geven...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef edje34 het volgende:
Was overigens belachelijk om Leo voor de eerste overtreding al gelijk geel te geven Wegereef had hem ook kunnen waarschuwen van tot hier en niet verder.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Het probleem is dat dit gebaar zo theatraal gemaakt werd dat zelfs een duif die overvloog het nog had kunnen zien. Als het wat subtieler was gedaan, oke, dan kun je het met persoonlijkheid oplossen. Nu kon je niet anders dan geel geven...
Brilletjes zijn suf, maar Leo deed het wel erg geestigquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Ja een brilletje is natuurlijk wel de ultieme vernedering...
Wegereef had em gewoon een rechtse directe moeten geven, dat had ik wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de humor moet terug in het voetbal.. zijn opgefokte reactie na het niet waarderen van zijn grap had weinig meer met humor te maken helaas...
Ja, dan moet je dat van tevoren zeggen en niet achterafquote:Op woensdag 13 december 2006 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Minstens.
Zondag had ik weer een wedstrijd in de stad trouwens.. heb je niet gezien
Jawel man. Een beetje leedvermaak kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou, zo leuk is het niet hoor, dus ik bespaar je dat..
Nee zaterdag vrij( na de winterstop) weerquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je aanstaande zaterdag een wedstrijd, edje?
Kan je toch ook voor kerst vragen,doe ik ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ook, tijdens de winterstop even nieuwe schoenen en sokken kopen.
quote:KNVB zet Braamhaar niet in
De KNVB lijkt besloten te hebben arbiter Braamhaar te straffen voor zijn matige optreden tijdens Ajax-AZ, afgelopen weekend. De scheidsrechter werd na afloop van de wedstrijd door beide zijden bejegend. Onder andere bestrafte Braamhaar niet de vermeende overtreding van Huntelaar op Cziommer en onthield hij Ajax een penalty voor een handsbal in de zestien. Braamhaar wordt dit weekend nu niet ingezet door de voetbalbond.
Niet als er ``Top scheidsrechters`` zijn die gewoon er een potje van maken,zeker als de tv beelden het bewijzen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De bond moet de arbiters steunen, vind ik. Zo werk je geouwehoer in de hand.
Gaat er niet om dat ik bezig blijf Stanley maar waarom mag een scheidsrechter volgens jou niet gestraft worden door de KNVB,en spelers wel ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mja.. maar nu blijf je bezig. Iedere keer dat een scheidsrechter een fout of een vermeende fout maakt, gaan trainers en spelers zeuren dat hij 'maar even een weekje langs de kant moet blijven'. Nee, ik vind het niet slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |