Daar heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Het probleem is dat dit gebaar zo theatraal gemaakt werd dat zelfs een duif die overvloog het nog had kunnen zien. Als het wat subtieler was gedaan, oke, dan kun je het met persoonlijkheid oplossen. Nu kon je niet anders dan geel geven...
Brilletjes zijn suf, maar Leo deed het wel erg geestigquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Ja een brilletje is natuurlijk wel de ultieme vernedering...
Wegereef had em gewoon een rechtse directe moeten geven, dat had ik wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de humor moet terug in het voetbal.. zijn opgefokte reactie na het niet waarderen van zijn grap had weinig meer met humor te maken helaas...
Ja, dan moet je dat van tevoren zeggen en niet achterafquote:Op woensdag 13 december 2006 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Minstens.
Zondag had ik weer een wedstrijd in de stad trouwens.. heb je niet gezien
Jawel man. Een beetje leedvermaak kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou, zo leuk is het niet hoor, dus ik bespaar je dat..
Nee zaterdag vrij( na de winterstop) weerquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je aanstaande zaterdag een wedstrijd, edje?
Kan je toch ook voor kerst vragen,doe ik ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ook, tijdens de winterstop even nieuwe schoenen en sokken kopen.
quote:KNVB zet Braamhaar niet in
De KNVB lijkt besloten te hebben arbiter Braamhaar te straffen voor zijn matige optreden tijdens Ajax-AZ, afgelopen weekend. De scheidsrechter werd na afloop van de wedstrijd door beide zijden bejegend. Onder andere bestrafte Braamhaar niet de vermeende overtreding van Huntelaar op Cziommer en onthield hij Ajax een penalty voor een handsbal in de zestien. Braamhaar wordt dit weekend nu niet ingezet door de voetbalbond.
Niet als er ``Top scheidsrechters`` zijn die gewoon er een potje van maken,zeker als de tv beelden het bewijzen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De bond moet de arbiters steunen, vind ik. Zo werk je geouwehoer in de hand.
Gaat er niet om dat ik bezig blijf Stanley maar waarom mag een scheidsrechter volgens jou niet gestraft worden door de KNVB,en spelers wel ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mja.. maar nu blijf je bezig. Iedere keer dat een scheidsrechter een fout of een vermeende fout maakt, gaan trainers en spelers zeuren dat hij 'maar even een weekje langs de kant moet blijven'. Nee, ik vind het niet slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |