Heel vreemd, dit. Je haar is hartstikke dood materiaal op het moment dat het je hoofdhuid verlaat. Dus hoe kan een menstruatie in 's hemelsnaam invloed hebben op het al dan niet pakken van de verf op dit dode materiaal?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:40 schreef gothic-blackie het volgende:
nu weet ik niet of je man of vrouw bent. maar bij de vrouwen moet je ook nooit, met nadruk op nooit, in de periode gaan verven dat je ongesteld word. op een of andere manier pakt de verf dan veel minder.
[...]
Off-topic:quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heel vreemd, dit. Je haar is hartstikke dood materiaal op het moment dat het je hoofdhuid verlaat. Dus hoe kan een menstruatie in 's hemelsnaam invloed hebben op het al dan niet pakken van de verf op dit dode materiaal?
ik weet in ieder geval van mezelf, dat als ik in die periode mijn haar verfde het niet pakte, en op momenten dat het niet in aantocht was dan pakte precies dezelfde verf wel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heel vreemd, dit. Je haar is hartstikke dood materiaal op het moment dat het je hoofdhuid verlaat. Dus hoe kan een menstruatie in 's hemelsnaam invloed hebben op het al dan niet pakken van de verf op dit dode materiaal?
Als je 't mij vraagt, is dit een bakerpraatje. Of aperte nonsens.
Om dan maar direct te zeggen dat vrouwen nooit, maar dan ook nooit hun haren moeten verven in die periode...quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik weet in ieder geval van mezelf, dat als ik in die periode mijn haar verfde het niet pakte, en op momenten dat het niet in aantocht was dan pakte precies dezelfde verf wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |