abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42476333
nu weet ik niet of je man of vrouw bent. maar bij de vrouwen moet je ook nooit, met nadruk op nooit, in de periode gaan verven dat je ongesteld word. op een of andere manier pakt de verf dan veel minder. ook niet gaan verven als je je haar net gewassen hebt. doe het op de dag dat het eigenlijk haarwasdag is.

verder bij een goede kapper naar binnen gaan, niet naar een kinkikapper dus, maar een normale kapper, want ook daar hebben ze zwarte verf en knalrood en zo (ok geen groen/geel/paars)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:18:14 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42477213
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:40 schreef gothic-blackie het volgende:
nu weet ik niet of je man of vrouw bent. maar bij de vrouwen moet je ook nooit, met nadruk op nooit, in de periode gaan verven dat je ongesteld word. op een of andere manier pakt de verf dan veel minder.
[...]
Heel vreemd, dit. Je haar is hartstikke dood materiaal op het moment dat het je hoofdhuid verlaat. Dus hoe kan een menstruatie in 's hemelsnaam invloed hebben op het al dan niet pakken van de verf op dit dode materiaal?

Als je 't mij vraagt, is dit een bakerpraatje. Of aperte nonsens.
The love you take is equal to the love you make.
pi_42485603
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heel vreemd, dit. Je haar is hartstikke dood materiaal op het moment dat het je hoofdhuid verlaat. Dus hoe kan een menstruatie in 's hemelsnaam invloed hebben op het al dan niet pakken van de verf op dit dode materiaal?
Off-topic:
Zo heb ik ook wel eens gehoord, dat als je slagroom gaat kloppen als je ongesteld (moet worden) bent, dat de slagroom niet stijf wordt.

on-topic:
Ik heb dat probleem vroeger ook gehad, maar dat was bij de eerste paar keer.
Nu heb ik dat niet meer. En ze hebben tegenwoordig in veel plaatsen een kapperbenodigdheden zaakje zitten. Misschien dat je daar eens om een oplossing kan vragen....
Stress is when you wake up screaming
and realize you haven't fallen asleep yet.
pi_42488011
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je 't mij vraagt, is dit een bakerpraatje. Of aperte nonsens.
ik weet in ieder geval van mezelf, dat als ik in die periode mijn haar verfde het niet pakte, en op momenten dat het niet in aantocht was dan pakte precies dezelfde verf wel.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:31:40 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42488131
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:28 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik weet in ieder geval van mezelf, dat als ik in die periode mijn haar verfde het niet pakte, en op momenten dat het niet in aantocht was dan pakte precies dezelfde verf wel.
Om dan maar direct te zeggen dat vrouwen nooit, maar dan ook nooit hun haren moeten verven in die periode...
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')