Je hebt zeg maar iets tegen buitenlanders?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:40 schreef ozzyat105 het volgende:
Veel buurten in rotterdam zuid vind ik persoonlijk helemaal nix vooral door het soort mensen wat er woont hoewel je er ook normale rustige buurten hebt.
Wat is trouwens de definitie van een goede wijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Goede wijken in (de buurt van Rotterdan)? Ga eens kijken in wat omliggende gemeentes, misschien heb je dan nog een kans.
die verschilt per persoonquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is trouwens de definitie van een goede wijk?
Mjah maar vraag me vooral af wat er bedoeld wordt met een goede wijk. Ik heb de indruk dat er vooral mee wordt bedoeld "Blank", en dan zul je inderdaad naar de buitenwijken moeten of buiten de stad.quote:
Nee, dat heeft niets met blank te maken (voor mij dan). Maar alles wat binnen de Rotterdanse grenzen ligt kan nooit een goede wijk zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah maar vraag me vooral af wat er bedoeld wordt met een goede wijk. Ik heb de indruk dat er vooral mee wordt bedoeld "Blank", en dan zul je inderdaad naar de buitenwijken moeten of buiten de stad.
Komt uit een dorp, durft niet naar de stad, gaat wel naar rotjeknor, maar is wél Ajacied.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
boerendorp gewend met 10.000 inwoners waarvan misschien 30 enigszins gekleurd
ben zelf trouwens ajacied![]()
nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar iets tegen buitenlanders?
dat zegt meer over jou dan over rotterdamquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met blank te maken (voor mij dan). Maar alles wat binnen de Rotterdanse grenzen ligt kan nooit een goede wijk zijn
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:48 schreef LoggedIn het volgende:
Rotterdam Zuid Alexander is niks iddMaar met de Alexander polder Zuid is niks mis
Door de metro is het OV hier best redelijk erg goed; er is vrijwel altijd een metrostation op loopafstand. Naar de stad ben je wel een half uur slechts tien minuten onderweg, maar als je verder moet zit je hier met intercitystation Rdam Alexander Centraal wel altijd goed
ech welquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:53 schreef mic_forever het volgende:
[..]
met het OV ben je echt wel 20minuten onderweg vanauit alexander
en fietsend ook zoiets
Ik doe elke dag Oosterflank - Beurs, en dat duurt iets minder dan 20 minuutjes.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:53 schreef mic_forever het volgende:
[..]
met het OV ben je echt wel 20minuten onderweg vanauit alexander
en fietsend ook zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |