AMEN!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
HOE SAAI is Prinsenland?Daar is zelfs mijn ouwe tante nog uit verveling gestorven.
![]()
Ommoord is trouwens ook een republiek der bejaarden. Heb er de eerste achttien jaar van mijn leven gewoond; het is er sindsdien niet veel beter op geworden. Het ziet eruit als de Bijlmer voor de middenklasse en qua
afstand en reistijd naar het centrum kan je net zo goed in Gouda gaan wonen.
Zevenkamp is alles waar Ommoord zich te min voor voelt, en nóg dieper in de polder; mijd die wijk als de pest.
TS: huur alsjeblieft een kamer midden in het centrum, ga groots&meeslepend aan de cocaïne, neem een hoer als vrouw; alleen dan weet je wat Rotterdam betekent.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
HOE SAAI is Prinsenland?Daar is zelfs mijn ouwe tante nog uit verveling gestorven.
![]()
Ommoord is trouwens ook een republiek der bejaarden. Heb er de eerste achttien jaar van mijn leven gewoond; het is er sindsdien niet veel beter op geworden. Het ziet eruit als de Bijlmer voor de middenklasse en qua afstand en reistijd naar het centrum kan je net zo goed in Gouda gaan wonen.
Zevenkamp is alles waar Ommoord zich te min voor voelt, en nóg dieper in de polder; mijd die wijk als de pest.
TS: huur alsjeblieft een kamer midden in het centrum, ga groots&meeslepend aan de cocaïne, neem een hoer als vrouw; alleen dan weet je wat Rotterdam betekent.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Rotterdam lééft. Daar moeten sommigen aan wennen.
Voordeel is wel dat als je op de route naar het stadion woont, ze jouw wijk heel laten als ze uit hun bolletje gaan na afloop van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:02 schreef Ringo het volgende:
Mijn grootste obstakel zouden trouwens fanatieke Feyenoord-supporters zijn. En die zitten daar overal.![]()
Jamaar Zuid is een ghetto. Als je dan 's avonds laat naar huis loopt wordt je beroofd, in elkaar geslagen, en als je dan denkt alles gehad te hebben ook nog een keer verkracht.quote:
Oh ja, dat is waar ook. Sorry!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jamaar Zuid is een ghetto. Als je dan 's avonds laat naar huis loopt wordt je beroofd, in elkaar geslagen, en als je dan denkt alles gehad te hebben ook nog een keer verkracht.
Klinkt als... zorg ervoor dat niemand in Zuid komt wonen, dan blijft het lekker goedkoopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:19 schreef Duvel het volgende:
Oh ja, dat is waar ook. Sorry!
Nope. Mijn huis wordt niet duurder als hier meer mensen willen wonen hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klinkt als... zorg ervoor dat niemand in Zuid komt wonen, dan blijft het lekker goedkoop
Dat is een slechtlopende variant van: hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt. Maar dat gaat over een andere stad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoe verder uit de buurt van Rotterdam, hoe beter de wijken worden![]()
Nee. Je kan beter in Centrum zitten dan in Zuid.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoe verder uit de buurt van Rotterdam, hoe beter de wijken worden![]()
"Rotterdam bruist", je weetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef Ringo het volgende:
Rotterdam lééft.
Idd, zo kan ik me herinneren dat er in 1983 in Ommoord een moord is gepleegd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:50 schreef MadGuy het volgende:
Overal gebeurt er wel eens wat, zelfs in de buitenwijken.
Mijn dubbele agenda! Wat doe je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klinkt als... zorg ervoor dat niemand in Zuid komt wonen, dan blijft het lekker goedkoop
Maar is dat nu juist vaak niet waar velen (al dan niet onbewust) bang voor zijn?quote:Staar je ook niet blind op Kralingen, als je echt het gevoel wil hebben in een grote stad te wonen, ga dan naar het Oude Noorden of West.
En bedankt hè!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:40 schreef ozzyat105 het volgende:
Veel buurten in rotterdam zuid vind ik persoonlijk helemaal nix vooral door het soort mensen wat er woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |