ja maar ik wil dus dicht bij school enz wonen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:52 schreef Dementor het volgende:
In Rotterdam moet je het vooral in de buitenwijken zoeken.
Onverenigbare eisenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar ik wil dus dicht bij school enz wonen.
Ja, voor dorperlingen wel.quote:
een levende stad hou ik van. maar niet van crackhoeren die snachts voor me raam staan schreeuwen.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, voor dorperlingen wel.
Rotterdam lééft. Daar moeten sommigen aan wennen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
een levende stad hou ik van. maar niet van crackhoeren die snachts voor me raam staan schreeuwen.....
Ach zo'n bende is het nou ook weer niet. Tenzij je een nette provinciestad met allemaal witte mensen gewend bent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een levende stad hou ik van. maar niet van crackhoeren die snachts voor me raam staan schreeuwen.....
boerendorp gewend met 10.000 inwoners waarvan misschien 30 enigszins gekleurdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ach zo'n bende is het nou ook weer niet. Tenzij je een nette provinciestad met allemaal witte mensen gewend bent.
Ja, dan moet je hier wel even wennen misschien. Maar dan nog: ik woon in een van de mindere wijken van Rotterdam en hou het ruim zes jaar vol. Binnen die periode moet jij je studie af kunnen maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
boerendorp gewend met 10.000 inwoners waarvan misschien 30 enigszins gekleurd
Ah, vandaar je hallucinaties over crackhoeren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
boerendorp gewend met 10.000 inwoners waarvan misschien 30 enigszins gekleurd
Waarom? Wat een onzin!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:12 schreef DFDuo het volgende:
Oppassen als je in Zuid gaat wonen bij gebrek aan beter.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef Ringo het volgende:
Rotterdam lééft. Daar moeten sommigen aan wennen.
"Rotterdam Alexander" is een deelgemeente waar oa Zevenkamp en Ommoord onder vallen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:31 schreef KcA het volgende:
Ommord, Zevenkamp, AlexanderPolder,
Thnxquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
"Rotterdam Alexander" is een deelgemeente waar oa Zevenkamp en Ommoord onder vallen.
Verder valt het best mee met afstand naar de stad, hoewel Kraligen wel een stuk lekkerder is natuurlijk.
HOE SAAI is Prinsenland?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:46 schreef KcA het volgende:
[..]
ThnxBedoelde: Prinsenland ipv Alexander
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |