ik maak al 16 jaar zulke schilderijen, ik heb het werk van Grey vorig jaar pas voor het eerst gezien. Ik ben dus niet door hem geinspireerd. Ik vind dat mijn werk nogal verschilt van zijn werk. Ik ben wel echt fan van Beksinski en Bosch.quote:
ehm...Herman Brood en Corneille maken toch ook altijd hetzelfde? net zoals veel andere kunstenaars. Ik heb nog redelijk wat diversiteit in mijn werk...zoals bijv. die Chiaroscuro reeks, heel anders dan mijn landschappen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:16 schreef kniertjeh het volgende:
Kep op je site gekeken, ik vind de landschappen heel mooi, das misschien gewoon me smaak meer. Verder vind ik de godinnen niet meer als een landschapje met een naakt erin, althans een landschapje van jou dan met een naakt erin verwerkt, dat had wat spannender gemogen. Ik hou niet van gothik dus daar zal ik niks over schrijven Ook de goden, vond ik minder. Verder heb je echt wel een eigen stijl, maar misschien maakt je dat ook saai...je bent ''voorspelbaar''. Ik zou eens iets helemaal anders doen. Een landschap zonder zon ofzo..omjezelf te uitdagen hé? Snap je? Dan hou je het voor jezelf leuk en degene die jouw schilderijen leuk vind heeft zoiets..wat zou hij nu hebben gemaakt!..
Deze is toch bijvoorbeeld heel anders:quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:59 schreef kniertjeh het volgende:
Ja, ze hebben wel 1 stijl, maar het beeld is toch elke keer weer verschillend. Ik bedoel dat jouw landschappen bijv..veel heeft met licht in het midden en dan naar donker uitlopend, wel in heel veel vormen en kleuren...maar stel je doet het is andersom... dan heb je toch jouw stijl, maar verrasender verpakt.. ps, ik is maar een leek hoor, maar dat was wat ik dacht,
Nee, deze hoort bij goden. Dank je!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:11 schreef kniertjeh het volgende:
Ja psies dat bedoel ik, is dat er ook een van landschappen? Ik vind je wel een kei met kleuren hoor! Spat er vanaf!
LOL! Ik heb zelfs nog nooit 1 druppel alcohol gedronken en nog nooit geblowd of wat voor soort drugs dan ook gebruikt. Ik ben gewoon zelf zo ha ha.quote:
Kunstenaar is mijn beroep en ik leef helemaal van de verkoop van mijn schilderijen. Dan ben je professioneel kunstenaar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:20 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vraag me altijd af trouwens wanneer iemand nou een "professioneel kunstenaar" is...
Ja, maar ik vind uit "professioneel" altijd een bepaald soort pretentie klinken, Vincent van Gogh verkocht nou niet erg lekker en zou dan ineens niet "professioneel" zijn. Ik snap het verschil wel, maar het zegt niet echt veel over het gemaakte werk, denk ik. Niet dat ik nu direct vind dat jouw werk heel slecht isquote:Op maandag 9 oktober 2006 07:55 schreef JVV666 het volgende:
[..]
Kunstenaar is mijn beroep en ik leef helemaal van de verkoop van mijn schilderijen. Dan ben je professioneel kunstenaar.
Als ik 'eager to please' was, zou ik wel blije abstracte klieder/klodder schilderijen maken...wat ik schilder, doe ik alleen om mezelf te 'pleasen' en als iemand het wil kopen is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef k_man het volgende:
Misschien duidt het er wel op dat het werk kwaliteit mist.Te populistisch, eager to please...
De ware kunstenaar hoort toch in zijn tijd een onbegrepen excentriekeling te zijn, wiens werk men pas na zijn dood op waarde weet te schatten?![]()
Dank je! Ik heb ook professioneel gedrukte posters te koop van mijn werk (zie mijn site). Die zijn een heel stuk goedkoper dan een origineelquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:03 schreef Sitethief het volgende:
Ik vind het zeer mooi, maar volgens mij ga ik eens een organisatie genaamd "Cheap Art For Students" oprichten ofzo...............
valt toch wel mee? Sommigen zijn nogal duister:quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:40 schreef Isegrim het volgende:
De sfeer is mij te New Age-erig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |