Hier mijn eerste impressie
Na een verplicht Titan-filmpje kon ik mijn account aanmaken (Tabbert als je me online ziet). Zo gezegd, zo gedaan. Serverlijst geupdate en een leuke volle server gevonden en gejoint (Titan).
Het eerste wat mij opviel is dat het spel veel bruine en grijze kleurtinten bevat. Qua opzet is er niet veel veranderd in vergelijking met BF2. Je moet nog steeds een spawnpoint selecteren en daar begin je dan ook.
Assault is toch altijd wel mijn ding, dus een logische keus. Je wordt uitgerust met de m16 van de 22e eeuw (die me erg aan de G3 doet denken) en ik dus lekker op pad. Paar kills gemaakt, paar gekilled er vermakelijk. Maar wat ik jammer vind dat iedereen maar in de voertuigen wilt. Daar zijn ze voor, maar je hebt niet veel te zeggen als er geen rocketlauncher-achtige als wapen te vinden is. Alleen een afweergeschut. Nou heb ik nog niet veel gespeeld en kun je hem unlocken maar je mist hem wel.
Het is best vermakelijk, niet echt een absolute topper maar toch speelbaar. Ik houd het op een 7,5.
Systeem:
AMD 3000+ (@2,17 gHz)
1 GB Ram
Geforce 6200 (
![]()
)
Je begrijpt wel dat ik alles op low heb.
Edit:
Rocketlauncher inmiddels gevonden bij de engineer
[ Bericht 3% gewijzigd door kcin22 op 07-10-2006 16:32:40 ]