Nee, vanwege zijn reactie naar haar toen zijn hem uit de prinsessenkamer stuurde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef Peter6000 het volgende:
Monique is kwaad op Etiënne, vanwege zijn reaktie op Semih (als ik dit goed begrijp).
Geef mij Ruud maar uit BB1.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef Loedertje het volgende:
En nu komen er weer tien versies van Etiennes kant van het verhaal.
Ik vind hem zeer vervelend, maar hij speelt het zeer goed.quote:
Zie hier:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:33 schreef Coraatje het volgende:
pc heb jij mogenlijk wel de hele schreeuw versie van semih openomen?
Hij ging voor de zoveelste keer bij Saar liggen toen ze out was (handjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:34 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand waar dit gesprek tegen Monique en Etiënne nu over gaat???
Monique is kwaad op Etiënne.
lol hij zei kutwijf maar in scheveningen wassenaar en katwijk en omstreken betekend dat iemand je voor Rotte vis heeft uitgemaakt dat iemand je behoorlijk heeft uitgescholden,zonder de woorden te noemen die werkelijk gezegd zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze stuurde hem bij 'r zusje weg en vervolgens schold hij haar uit voor rotte vis.
Zoiets was het begreep ik.
Hmm, missie mislukt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer vervelend, maar hij speelt het zeer goed.
Hij is zooo geslepen, hij paait haar nu voordat ze echt een halstarige mening over hem heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |