omdat ze lam is en zich niet kan verweren tegen die grijp handjes van E10quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ook grappig dat iedereen er standaard van uitgaat dat er voor Sabrina gezorgd moet worden. Ze heeft notabene zelf een kind. Maar iedereen denkt, handelt en zorgt voor haar.![]()
Ik gok dat Marcel weer een prominente rol krijgt met wat suggestieve beelden er bij en het interviewtalent Bridget met een 'wat vind jij er nou van?'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd hoe BB dit in beeld gaat brengen volgende week..
Ik had haar echt een pak slaag verkocht, verbaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef scanman01 het volgende:
Hoor haar schreeuwen tegen haar vader zeg
Als dit er maar wel inkomt, is luid zat!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die knippen en plakken het zo dat hun favorieten er in blijven.
nee etiennen zei kutwijf tegen haarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:31 schreef Fronsertje het volgende:
mo heeft eindelijk de deksel op der neus gekregen van tijn...denk ik?
Ook als ze niet dronken is, is er sprake van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:30 schreef natronic het volgende:
[..]
omdat ze lam is en zich niet kan verweren tegen die grijp handjes van E10
Dat is dan wel weer minder jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:31 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "En nou ga je toch wel slapen pappie?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |