Is dat genoeg voor je? Zou mooi zijn als dat het ook voor mij was!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:43 schreef Blivox het volgende:
Dat ik het leuk gehad heb.
Natuurlijk. Zodra je eenmaal hebt geaccepteerd dat het leven zinloos is, is er nog maar één ding belangrijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:46 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Is dat genoeg voor je? Zou mooi zijn als dat het ook voor mij was!!
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ontzettend veel lol, en dat is ook erg belangrijk. Maar uiteindelijk zou m'n leven erg zinloos lijken, als het alleen maar om lol zou draaien....
Ook op de langere termijn kan je wel invloed hebben. Een paar "kleine" voorbeelden: Edison, Bell, Madame Curie, Pasteur, Flemming, Einstein, Watt enz. Die mensen hebben wel degelijk een grote invloed op de langere termijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:55 schreef Northside het volgende:
Het enige reele doel dat je jezelf KAN stellen is een zo leuk mogelijk leven hebben. Op de lange termijn maakt jouw leventje toch geen verschil op het grote geheel.
Neem bijvoorbeeld een Lubbers, die toch aardig wat bereikt heeft vergeleken met de gemiddelde mens. Denk je dat ze die over 10 jaar nog kennen?
Of Hitler, die de wereld in zijn tijd heeft doen sidderen en beven... Over 250 jaar ook vergeten.
En dan heb ik het nog niet eens over 1000 jaar later. Voor mij is het grote streven dan ook om een zo leuk mogelijk leven te leiden, want alle andere doelstellingen zijn niet haalbaar... (Altijd als ik zoiets gezegd heb vraag ik me af waarom ik ook weer eens 40 uur in de week werk :S)
Ja, goed, en dan hebben we het alles bij elkaar over... 200 grote denkers op al die miljarden mensen die geleefd hebben? Beetje ambitieus, niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ook op de langere termijn kan je wel invloed hebben. Een paar "kleine" voorbeelden: Edison, Bell, Madame Curie, Pasteur, Flemming, Einstein, Watt enz. Die mensen hebben wel degelijk een grote invloed op de langere termijn.![]()
Er is helemaal niks mis met ambitie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:18 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, goed, en dan hebben we het alles bij elkaar over... 200 grote denkers op al die miljarden mensen die geleefd hebben? Beetje ambitieus, niet?
Mwoah, ik denk dat er zonder Flemming een heleboel minder mensen op de wereld waren geweest nu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:25 schreef partyyboyy het volgende:
Iedereen doet maar!
Kan iemand het wat verrotten wat je met je leven doet? Al pleeg je nu zelfmoord of je wordt een Einstein...het maakt geen enkel verschil!!
En nu een antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:25 schreef partyyboyy het volgende:
Iedereen doet maar!
Kan iemand het wat verrotten wat je met je leven doet? Al pleeg je nu zelfmoord of je wordt een Einstein...het maakt geen enkel verschil!!
Motiveer, jij speelbal der aardequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:39 schreef jogy het volgende:
Ik leef voor de ervaring, dat is meer dan genoeg.
You're stealing my line!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:49 schreef Stoomhamer het volgende:
Om te sterven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |