Ik scheer mijn haren weg, ik zou graag laarzen willen dragen, slipjes en ik zou alles wel willen doen/hebben wat meisjes ook hebben en doen. Maar ik ben een jongen. Eigelijk heb ik erover na gedacht dat ik heel graag een meisje zou willen zijn maar... Wat kan ik het beste doen?
[EDIT]
Aleen serieuse reacties...
[/EDIT]
Het feit dat je verlangt naar bepaalde 'vrouwenzaken' zoals lingerie, benen scheren en vrouwenkleding wil niet meteen zeggen dat je transsexuele gevoelens hebt, maar kan ook gewoon betekenen dat travestie jouw 'ding' is.
quote:Idd en ik denk dat praten met iemand die er verstand van heeft misschien wel tot die conclusie kan leiden. Wat het precies is.
Op zaterdag 05 januari 2002 12:24 schreef Noayla_ het volgende:
Lijkt me in ieder geval belangrijk om te bepalen of je het gewoon prettig vindt om vrouwenkleding te dragen of dat het gaat om verstrekkender gevoelens n.l dat je je niet prettig voelt in je mannenlijf.Het feit dat je verlangt naar bepaalde 'vrouwenzaken' zoals lingerie, benen scheren en vrouwenkleding wil niet meteen zeggen dat je transsexuele gevoelens hebt, maar kan ook gewoon betekenen dat travestie jouw 'ding' is.
Ik denk dat je echt eens met iemand moet gaan praten.
Als je er zeker van bent dat je voortaan liever als vrouw door het leven wilt gaan, moet je dat aan je omgeving melden. Je zult dan natuurlijk heel veel negatieve reacties krijgen, maar de mensen die echt van je houden accepteren je zoals je bent!!
Ga je dan gewoon kleden als vrouw(voordat je over serieuze ingrepen na gaat denken). Dat moet tegenwoordig toch niet zo'n probleem meer zijn!?
In ieder geval wil ik je heel veel succes wensen!
Liefs!
Kortom, geef het even de tijd en laat je huisarts je doorverwijzen naar een Riagg oid. Praat er over en kom er achter wie je bent. Dan pas kun je je beslissing nemen. Trouwens, voordat je van geslacht kunt veranderen zul je flink wat psychologische tests moeten ondergaan, dus het is niet zo dat je je even laat opereren om een jaar later spijt te krijgen...
quote:Lieve Turismo,
Op zaterdag 05 januari 2002 12:10 schreef Turismo het volgende:
Oke, eigelijk vindt ik dit wel een serieus probleempje...Ik scheer mijn haren weg, ik zou graag laarzen willen dragen, slipjes en ik zou alles wel willen doen/hebben wat meisjes ook hebben en doen. Maar ik ben een jongen. Eigelijk heb ik erover na gedacht dat ik heel graag een meisje zou willen zijn maar... Wat kan ik het beste doen?
[EDIT]
Aleen serieuse reacties...
[/EDIT]
groetjes
navel
quote:doe is normaal man
Op zaterdag 05 januari 2002 20:01 schreef MacBeth het volgende:
Loop eens 'n darkroom binnen... Leer je snel genoeg dat geven beter dan nemen is.
quote:Ik vat hem toch niet.
Op zaterdag 05 januari 2002 23:10 schreef LoekB het volgende:[..]
doe is normaal man
UE
De laarzen van je vriendin willen likken/ruiken
Met je k*t op je hoofd gaan zitten
En vraag dan of ik je serieus neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |