abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2713248
Oke, eigelijk vindt ik dit wel een serieus probleempje...

Ik scheer mijn haren weg, ik zou graag laarzen willen dragen, slipjes en ik zou alles wel willen doen/hebben wat meisjes ook hebben en doen. Maar ik ben een jongen. Eigelijk heb ik erover na gedacht dat ik heel graag een meisje zou willen zijn maar... Wat kan ik het beste doen?

[EDIT]
Aleen serieuse reacties...
[/EDIT]

pi_2713290
Ik denk dat je er zowiezo goed er over na moet denken wat het is niet wat je zomaar weer terug kan draaien. Maar dat zal jezelf denk ik ook wel weten. Ik denk dat je het beste met huisarts erover kan hebben. Die kan jou advies geven over wat je moet doen.
pi_2713300
Praten met iemand die je professionele begeleiding kan geven.

Suc6

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 5 januari 2002 @ 12:24:26 #4
19105 Noayla_
Love me tender
pi_2713327
Lijkt me in ieder geval belangrijk om te bepalen of je het gewoon prettig vindt om vrouwenkleding te dragen of dat het gaat om verstrekkender gevoelens n.l dat je je niet prettig voelt in je mannenlijf.

Het feit dat je verlangt naar bepaalde 'vrouwenzaken' zoals lingerie, benen scheren en vrouwenkleding wil niet meteen zeggen dat je transsexuele gevoelens hebt, maar kan ook gewoon betekenen dat travestie jouw 'ding' is.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_2713337
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 12:24 schreef Noayla_ het volgende:
Lijkt me in ieder geval belangrijk om te bepalen of je het gewoon prettig vindt om vrouwenkleding te dragen of dat het gaat om verstrekkender gevoelens n.l dat je je niet prettig voelt in je mannenlijf.

Het feit dat je verlangt naar bepaalde 'vrouwenzaken' zoals lingerie, benen scheren en vrouwenkleding wil niet meteen zeggen dat je transsexuele gevoelens hebt, maar kan ook gewoon betekenen dat travestie jouw 'ding' is.

Idd en ik denk dat praten met iemand die er verstand van heeft misschien wel tot die conclusie kan leiden. Wat het precies is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 5 januari 2002 @ 14:07:58 #7
11660 Talula
Ik denk dat ik ben.
pi_2714055
Hallo,

Ik denk dat je echt eens met iemand moet gaan praten.
Als je er zeker van bent dat je voortaan liever als vrouw door het leven wilt gaan, moet je dat aan je omgeving melden. Je zult dan natuurlijk heel veel negatieve reacties krijgen, maar de mensen die echt van je houden accepteren je zoals je bent!!
Ga je dan gewoon kleden als vrouw(voordat je over serieuze ingrepen na gaat denken). Dat moet tegenwoordig toch niet zo'n probleem meer zijn!?
In ieder geval wil ik je heel veel succes wensen!
Liefs!

Nothing's gonna stop me from floating
  zaterdag 5 januari 2002 @ 15:51:51 #8
20376 ASG
Sometimes wish it were me...
pi_2714884
Je moet - naar mijn mening - idd niet direct de conclusie trekken dat je dan dus transseksueel bent. Dat is heel goed mogelijk, maar uit ervaring weet ik dat het niet zo hoeft te zijn. 1 van mijn eerste herinneringen is dat ik stiekem een jurk van moeder aantrok. Uiteraard had ik toen nog geen geen idee wie/wat ik was. Later wist ik vrij zeker dat ik travestiet was, maar kwam er - door me er verder in te verdiepen - achter dat dat het dus ook niet was. Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik transseksueel was. Nog steeds heb ik wel een beetje het idee dat ik liever een vrouw had willen zijn. Uiteindelijk kwam ik via het internet erachter (toen ik 25 was!) dat ik een "tranvestic fetish" heb.

Kortom, geef het even de tijd en laat je huisarts je doorverwijzen naar een Riagg oid. Praat er over en kom er achter wie je bent. Dan pas kun je je beslissing nemen. Trouwens, voordat je van geslacht kunt veranderen zul je flink wat psychologische tests moeten ondergaan, dus het is niet zo dat je je even laat opereren om een jaar later spijt te krijgen...

Geen grotere wijze dan wie zwijgt en geen grotere dwaas dan wie praat zonder iets te zeggen.
pi_2715951
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 12:10 schreef Turismo het volgende:
Oke, eigelijk vindt ik dit wel een serieus probleempje...

Ik scheer mijn haren weg, ik zou graag laarzen willen dragen, slipjes en ik zou alles wel willen doen/hebben wat meisjes ook hebben en doen. Maar ik ben een jongen. Eigelijk heb ik erover na gedacht dat ik heel graag een meisje zou willen zijn maar... Wat kan ik het beste doen?

[EDIT]
Aleen serieuse reacties...
[/EDIT]

Lieve Turismo,
Je kan als eerste het beste naar je huisarts gaan, die verwijst je wel door.
Denk er heel goed over na, want het is niet zomaar een beslissing.
Het kan ook een fase zijn.

groetjes
navel

_-^+*~-_-~-::--=< 2002 >=- -::-~-_-~*+^-_
pi_2716916
Niemand weet het, en dat wil ik ook zo houden, ik loop graag in laarzen enzo, maar ik kan niet een meisje worden.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 20:01:51 #11
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2717299
Loop eens 'n darkroom binnen... Leer je snel genoeg dat geven beter dan nemen is.
Down[br]Under
pi_2719079
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 20:01 schreef MacBeth het volgende:
Loop eens 'n darkroom binnen... Leer je snel genoeg dat geven beter dan nemen is.
doe is normaal man
pi_2723286
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 23:10 schreef LoekB het volgende:

[..]

doe is normaal man

Ik vat hem toch niet.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 00:37:26 #14
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2777842
Heeeeeeee, lulletje ben je er weer om ons te zieken met je kut verhaaltjes en nep problemen. Get a fucking life dude.

UE

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 00:40:22 #15
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2777878
Kijk ff naar je vorige topics:

De laarzen van je vriendin willen likken/ruiken
Met je k*t op je hoofd gaan zitten

En vraag dan of ik je serieus neem.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_2777942
TRIEST....

Aandacht willen trekken.. mijn god wat zielig...

Zoals ik dan zeg: "Zeg dan niks..."

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 januari 2002 @ 00:57:59 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2778092
aangezien er geen serieuse reacties meer volgen een slotje
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')