En iedereen houdt van jou.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:44 schreef Sebasser het volgende:
Ik hou van iedereen.
je vergeet er voor mij nog oud neer te zetten van vieze oude manquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nanking had wel gelijk, vieze mannetjes hier
Ach en wee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet er voor mij nog oud neer te zetten van vieze oude man![]()
Hoi. Welkom in de [Lesbeau]-reeks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef maedel het volgende:
hoi
bullshit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoi. Welkom in de [Lesbeau]-reeks..
Ja bedankt he...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoi. Welkom in de [Lesbeau]-reeks..
Ik heb een heel "recht voor z'n raap"-bui vandaag, dus hier komt ie.quote:
Mwa een stuk of 10 posten hier weleens, op heel fok een stuk of 20quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja bedankt he...
Ik zit te denken om eens een poll te openen hoeveel lesbeau's hier nou daadwerkelijk in rondhangen...
-nou nog uitvogelen hoe zo'n poll in het topic te krijgen-
Poll: Hoeveel lesbeau's komen nou in lesbeau?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja bedankt he...
Ik zit te denken om eens een poll te openen hoeveel lesbeau's hier nou daadwerkelijk in rondhangen...
-nou nog uitvogelen hoe zo'n poll in het topic te krijgen-
Ik ook niet van mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb een heel "recht voor z'n raap"-bui vandaag, dus hier komt ie.
Soms snap ik echt geen hol van jou.
Ik ga dan altijd naar een dijk ofzoot, en dan met de zee enzoot, altijd tof.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet tof als het heel hard waait. Word er altijd onrustig van.
sjongejonge, jij zou toch op bed gaan liggen?quote:
Je bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb een heel "recht voor z'n raap"-bui vandaag, dus hier komt ie.
Soms snap ik echt geen hol van jou.
Dan is het inderdaad wél leuk. maar ik heb hier thuis altijd het idee dat bomen om gaan vallen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd naar een dijk ofzoot, en dan met de zee enzoot, altijd tof.
niks onzinn pullquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef maedel het volgende:
[..]
sjongejonge, jij zou toch op bed gaan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |