Hij was zijn tijd ver vooruitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heeft hij nou een wii controller in zijn hand..
Komen? Ik denk dat de meeste 15-jarigen niet eens weten wie dit genie wasquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:02 schreef Grumpey het volgende:
Bob Ross
Het ergste is nog, er gaan generaties komen die het geniale van deze man niet hebben mogen meemaken
Valt heus wel mee. We hebben de herhalingen nog . . .quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:03 schreef ChrisJX het volgende:
Komen? Ik denk dat de meeste 15-jarigen niet eens weten wie dit genie was![]()
Waarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:15 schreef ThunderChild het volgende:
Valt heus wel mee. We hebben de herhalingen nog . . .![]()
ja, Euro7 wat is daar eigenlijk mee gebeurd, dat was het eigenlijk het eerste commerciele TV station van Nederland?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:59 schreef ThunderChild het volgende:
Zondagochtend 11 uur op Euro 7 . . .![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:18 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ETe8V6ygT88!
Ja, dat had ik dus ook. Bob Ross is een soort alfa-golf zender lijkt het wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:16 schreef Rolex18038 het volgende:
Heerlijk om naar te kijken..... werd er helemaal rustig en ontspannen van....
Ik viel dan ook 9 van de 10 keer in slaap![]()
Failliet gegaan (net als Sport 7). Werd op een gegeven moment overgenomen door die Amerikaanse TV dominee. TV predikeren mag dan wel populair zijn in de USofA, hier in .NL niet . . .quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:17 schreef Slam het volgende:
ja, Euro7 wat is daar eigenlijk mee gebeurd, dat was het eigenlijk het eerste commerciele TV station van Nederland?
het is eigenlijk heel saai, maar die rust in zijn stem, het kijken naar streepjes die opeens een bos vormen binnen 1 minuut en het liefe schattige happy-gehalte van zijn opmerkingen maken je van binnen gewoon ultiem relax en gelukkig voor het momentquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef charon het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. Bob Ross is een soort alfa-golf zender lijkt het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |