want?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:53 schreef Pazzop het volgende:
Kansloos topic!
Kennelijk heb je geen mening. Zout dan op ! Of voel je je de minste niet ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:53 schreef Pazzop het volgende:
Kansloos topic!
Van wie "moet" dat? Wat nu als Mich dat niet wilt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Een relatie moet gelijkwaardig zijn, en wederzijds respect bevatten. Samen moet je uit conflicten komen.
ik weet niet wat er in het hoofd van S. omgaat natuurlijk, maar als ik zou vinden dat mijn vriendin te bloot gekleed is, wil dat nog niet zeggen dat ik bang ben dat ze gaat jagen.quote:Als je vriendin te bloot is in jouw ogen, kun je daar natuurlijk wat van zeggen. Maar is ze te bloot, of ben je bang dat ze op jacht gaat ? Dat is er imho ook mis in de relatie tussen S en M.
Het kan natuurlijk ook de manier zijn waarop die 2 met elkaar communiceren. Dat wil nog niet zeggen dat hij dat respect niet heeft voor haarquote:Semih heeft geen respect voor de mening van M. Hij wil dat ze zijn mening navolgt.
De eerste wet van een relatiequote:Dat is dus strijdig met de eerste wet van een relatie, in mijn ogen. Gelijkwaardigheid en respect. Dan is er vertrouwen, en heb je geen vrees op het moment dat ze in jouw ogen te bloot gekleed is.
Als Mich dat wil, is dat inderdaad haar goed recht. Maar ik geloof dat alléén een relatie waar iemand zich volledig zichzelf kan zijn, kans van slagen heeft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Van wie "moet" dat? Wat nu als Mich dat niet wilt?
[..]
ik weet niet wat er in het hoofd van S. omgaat natuurlijk, maar als ik zou vinden dat mijn vriendin te bloot gekleed is, wil dat nog niet zeggen dat ik bang ben dat ze gaat jagen.
[..]
Het kan natuurlijk ook de manier zijn waarop die 2 met elkaar communiceren. Dat wil nog niet zeggen dat hij dat respect niet heeft voor haar
[..]
De eerste wet van een relatiePardon? Is het niet de bedoeling dat partners samen die wetten vaststellen? sinds wanneer is dat vastgelegd?
Mijn idee. Maar dat zwakt een keer af...volgens mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:05 schreef AstridS het volgende:
Zij is gewoon gekker op hem, dan hij op haar...
Tuurlijk, voor een groot deel he je volkomen gelijk. Maar ik denk, dat er ind erelatie Mich/Semih geen sprake is van gelijkwaardigheid. Gevoelsmatig is Semih namelijk niet in staat over zijn eigen ik heen te stappen, die man kan a- niet relativeren en b- is ie veel te impulsief in zn reacties.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:25 schreef goofychicken het volgende:
zucht.... mensjes ...
mich en semih kennen elkaar al langer...
- knip
laat ze lekker dollen!
Hij had daar alleen een flinke dosis drank voor nodig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:15 schreef dracula100 het volgende:
In godesnaam jongens voor een turk is hij tam hoor. Na zijn aktie van vannacht mag ik hem wel, hij durft BB de waarheid te zeggen. fuck op zeg.
Véél te dominant idd, wacht maar tot ze later kinderen krijgenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind dan ook niet dat de relatie tussen S en M lang stand zal houden.
Eéns zal Micheline tot het inzicht komen, dat Semih haar geestelijk geen ontplooiing gunt. Dat zal haar op den duur gaan opbreken.
totaal eens!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:59 schreef speedcore het volgende:
die 2 vullen mekaar aan. Micheline heeft een type als semih nodig die haar af en toe of regelmatig zo op haar plaats zet, semih heeft een meisje als micheline nodig waar hij over kan waken/vaderen.
op hun manier hebben ze respect voor elkaar, en wat karaktereigenschappen vullen ze elkaar aan. Opposites attract.
Die 2 zullen waarschijnlijk heel oud met elkaar worden, heel gelukkig zijn etc. Dat gekibbel, gecorrigeer etc hoort er gewoon bij. Als ze om een of andere reden uit elkaar gaan, dan zullen ze allebei in een volgende relatie weer hetzelfde soort vriendje/vriendinnetje zoeken.
Koesteren (bij gebrek baby-poppen) heet dat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:59 schreef speedcore het volgende:
speedcore heeft een meisje als Loedertje nodig waar hij over kan waken/vaderen.
Ben ik met je eens maar als ik in het dagelijks leven kijk dan hebben al mijn vrienden een sem en mich verhouding. De stelletjes die ik ken en gelijkwaardig waren zijn al lang uitelkaar. Heeft niks met turks ofzo te maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Een relatie moet gelijkwaardig zijn, en wederzijds respect bevatten. Samen moet je uit conflicten komen.
Als je vriendin te bloot is in jouw ogen, kun je daar natuurlijk wat van zeggen. Maar is ze te bloot, of ben je bang dat ze op jacht gaat ? Dat is er imho ook mis in de relatie tussen S en M.
Semih heeft geen respect voor de mening van M. Hij wil dat ze zijn mening navolgt.
Dat is dus strijdig met de eerste wet van een relatie, in mijn ogen. Gelijkwaardigheid en respect. Dan is er vertrouwen, en heb je geen vrees op het moment dat ze in jouw ogen te bloot gekleed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |