abonnement Unibet Coolblue
pi_53543964
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:26 schreef Hooghoudt het volgende:
Ze hadden toch eerder ook al zoiets over 'vers' gehakt dat maanden ingevroren in pakhuizen lag? Het gehakt kwam uit Botswana, als ik het me goed herinner.
Is met vlees al een tijdje bekend dat dat heel lang bevroren ligt volgens mij
pi_53545493
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Is met vlees al een tijdje bekend dat dat heel lang bevroren ligt volgens mij
Ik wist het eerlijk gezegd pas na de aflevering van de keuringsdienst van waarde. Het was iig wel een openbaring dat het vlees uit Afrika komt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_53549317
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:06 schreef golfer het volgende:
De nieuwe serie uitzendingen begint vanavond weer om 21:59 op Nederland 3.

Vanavond:
IJskoude verse vis van zo ver weg dat het geen vis van gisteren kan zijn.
Hoe doet u dat, visboer en kruidenier? Het grote geheim van heel veel kakelvers is het vrieshuis. Het verschil tussen vries en vers wordt verdonkeremaand. De Keuringsdienst van Waarde ontdooit een vis.
Jammer gemist. Waarom naar 10 uur? Kijk wel ff op uitzending gemist.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53695618
Ik heb een stukje gezien van die pangafilet-uitzending. Verse vis...
En wat is er deze week in de aanbieding bij AH?! Juist: pangasiusfilet!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_53916877
Prachtige aflevering donderdag, met dat barbeque houtskool.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54001094
Erg goed programma, je komt zo heel wat te weten over paar producten die je normaal best vaak gebruikt zonder na te denken.
............................
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:33:50 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54001659
Ik schrok al en dacht dat ik een aflevering gemist had.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54019710
"Ik heb hier abdijham. Van welke abdij komt ie?"
- "Da's van de dij van het varken."
"De dij van het varken? Wat doet die ab er dan voor?"
- "Ja misschien van degene die het gemaakt heeft ofzo, weet ik veel."
"Aha. Van de dij van het varken en degene die het gemaakt heeft heet Ab."
- "Ja, zoiets."

pi_54019955
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:27 schreef k_man het volgende:
"Ik heb hier abdijham. Van welke abdij komt ie?"
- "Da's van de dij van het varken."
"De dij van het varken? Wat doet die ab er dan voor?"
- "Ja misschien van degene die het gemaakt heeft ofzo, weet ik veel."
"Aha. Van de dij van het varken en degene die het gemaakt heeft heet Ab."
- "Ja, zoiets."

Fuck dat was dus vanavond?
Moet er aan wennen dat t op donderdagavond is...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:13:55 #185
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_54028758
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:27 schreef k_man het volgende:
"Ik heb hier abdijham. Van welke abdij komt ie?"
- "Da's van de dij van het varken."
"De dij van het varken? Wat doet die ab er dan voor?"
- "Ja misschien van degene die het gemaakt heeft ofzo, weet ik veel."
"Aha. Van de dij van het varken en degene die het gemaakt heeft heet Ab."
- "Ja, zoiets."
Dat was echt de mop van de dag! Die vrouw aan de telefoon bleek nu eens niet zo'n klantenservice-miep die alleen maar zouteloze antwoorden kon geven, maar ging vrolijk mee in deze flauwekulvraag. Die man van het monnikenbier had ook al zo'n prettige ik-belazer-de-kluit-maar-daar-wil-ik-ook best-voor-uitkomen-houding. "Dit is geen monnik, dit is een middeleeuws raadsman'," precies op de juiste tongue-in-cheektoon...
It's not a lie, if you believe
pi_54035546
tvp
pi_54185073
Beetje jammer dat al die afleveringen 10 dagen na de uitzending niet meer te zien zijn... Maar je kan wél de DVD-box bestellen. Helemaal niet commercieel natuurlijk
Maak nie regtig saak nie
pi_54301133
vanavond weer. over Honing.

Honing is een natuurproduct en dus gezond. Ja toch? Vraag het anders aan de natuurkruidenier of nog erger, lees zijn foldertjes. Honing is braaksel van bijen. Dat staat nooit op het etiket. Wel andere informatie. Dat het koud geslingerd is bijvoorbeeld. En vraagt de Keuringsdienst van Waarde zich meteen af of je ook warm kunt slingeren. Nee. De honing wordt uit de wasraten geslingerd. Zou je dat bij hogere temperatuur doen, dan smelt de was en komt het met de honing nooit meer goed. En waar komt honing vandaan? 'Uit EG en niet-EG-landen', zeggen de grote honingfabrikanten. Pardon? Uit China, zo blijkt. En uit Argentinië. En dat de Argentijnse honing met de Chinese wordt gemengd, daar zijn ze in Zuid-Amerika niet zo blij mee. Want Chinese bijen krijgen antibiotica, roddelt Argentinië tegen de Keuringsdienst. De Keuringsdienst van Waarde bij de bijen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 15 november 2007 @ 23:39:04 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54639089
Was vanavond weer erg leuk over ready to eat-fruit.
Met name de mangotest was erg grappig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54677067
Net ook effe laatste aflevering gekeken, verbaast me niks dat de meeste eet rijpen mango's helemaal nog niet rijp zijn.
Bij de AH waar ik werk verkopen we ze ook, die dingen zijn stukken duurder dan de normale mango's en allebei zijn ze niet rijp.
............................
pi_54677278
Leuke Mango machine was het ook
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54786361
quote:
Je neemt wat bloem, eieren, melk en een snufje zout. Even kloppen en je kunt een pannenkoek bakken. Maar supermarkten liggen tegenwoordig vol met tientallen pannenkoekmixen, pannenkoekenshakers en kant-en-klare smulpannenkoeken met gaatjes. De Keuringsdienst gaat langs bij de grootste pannenkoekenfabriek van Nederland en vind in Limburg de uitvinder van de knuffelpannenkoek. Pannenkoeken bakken, hoe moeilijk is dat ook al weer? De Keuringsdienst van Waarde bakt een pannenkoek.
pi_54787277
Dat wordt kijken!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54790505
Begint altijd goed met die hulplijnen
pi_54790551
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:04 schreef Piles het volgende:
Begint altijd goed met die hulplijnen
Bedankt voor de herrinering Zet tv aan
............................
pi_54790831
Die man van die fabriekspannenkoeken had het erover dat zijn pannenkoeken lekker zijn omdat ze veel verkocht worden. Nou moet ik zeggen dat ze hier thuis ook altijd in de koelkast liggen, altijd handig om er 3 als ontbijt te nemen. Met wat spek en kaas zijn ze goed te doen, maar ze kunnen natuurlijk niet op tegen een echte...
Maak nie regtig saak nie
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 november 2007 @ 22:27:46 #197
862 Arcee
Look closer
pi_54790841
Leuke uitzending.

Die Bioderijgast met z'n magnetronpannenkoeken stond toch een beetje beteuterd te kijken toen Teun zei dat-ie z'n eigen pannenkoeken beter vindt smaken.
pi_54790863
Die kant-en-klaar-dingen zijn zeker eetbaar, en vooral heel makkelijk. Maar niets kan op tegen een goede pannenkoek

Ik krijg er honger van
pi_54790865
hij was weer goed, je zag aan die man van de bioderij dat hij het wel aardig zat begon te worden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 november 2007 @ 22:35:25 #200
862 Arcee
Look closer
pi_54790992
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:29 schreef Piles het volgende:
Die kant-en-klaar-dingen zijn zeker eetbaar, en vooral heel makkelijk. Maar niets kan op tegen een goede pannenkoek

Ik krijg er honger van
Ja, ik had ook wel zin even de koekenpan aan te slingeren.

Wel goed heet dan hè.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')