yepquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:26 schreef Grumpey het volgende:
gewoon doorbijten, en dan even sir_dalord met 9-0 inmaken, het helpt, echt waar.
Goed/slecht kopen. Je bent toch pas begonnen? Je stadion nog niet uitbreiden totdat je aan de 800 supporters ofzo zit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:03 schreef Swennus het volgende:
Heb nog 3 Ton over wat hiermee te doen?
dit is mijn trainer op dit moment:
[..]
of doorsparen voor uitbreiden van stadion??
pic heeft geen invloed op de vorm. alleen op de teamgeest dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:23 schreef Tweek het volgende:
Als je pict heeft dat invloed op de vorm van je spelers, aangezien ik vorige wee picte en nu 14 spelers met een vormdrop heb?
it seems so.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tja... Prijzen fluctueren nogal eens in dat soort skills VK. Wanneer je zo'n speler koopt moet je er gewoon vanuit gaan dat je verlies lijdt op zo'n speler 1,7 -1,8 moet ie wel weggaan... Maar verliezen doe je sowieso
ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
heb zin in vanavond, heb redelijk goede hoop
door qyn bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:58 schreef Daemon19 het volgende:
Niet.
De slimme mensen laten ze ontwikkelen..
done, thanks voor de hulpquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:51 schreef Lennox het volgende:
http://www.c-d-l.nl/lou/index2.php?p=designers
kostte me 677kquote:Lorenzo Cavalcanti (46442515) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
25 jaar, slecht in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 6 830
Loon: 5 736 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:26 schreef roelofjan het volgende:
Een team zonder eigenaar, wat nog geen botteam is, speelt dat nog gewoon met zijn oude standaardopstelling?
Dan mist-ie ervaringspunten. Da's best zonde voor zo'n FC...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:24 schreef Daemon19 het volgende:
Of eerst nog effe je oude middenvelder laten spelen.
Want ik neem aan dat die beter presteert dan deze..
Als die is ingesteld wel. Anders krijg je een walk-over.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:26 schreef roelofjan het volgende:
Een team zonder eigenaar, wat nog geen botteam is, speelt dat nog gewoon met zijn oude standaardopstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |