R.H.E.Squote:
Bij mij doet Foxtrick ook raar, trouwens. Ik heb ook geen stats meer bij m'n wedstrijden. Alle linkjes doen het wel voor de rest, dus da's wel vaag.quote:1. fc sappemeer 8 37 - 2 (+35) 24
2. JHMWMJZMN 8 33 - 7 (+26) 21
Drie doelpunten over de rechterkant zie ikquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:52 schreef Filay het volgende:
4-4 eindelijk weer punten, vorige keer 0-1 verloren. Thanks voor de tips allen
Dat zijn andere stats, gebaseerd op andere ratings. Loddarstaats zijn niet echt handig vind ik. Zodra je middenveld niet goed is (zoals bij counterhufters), zakken die stats enorm in.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:56 schreef Tazmaniac het volgende:
de stats alleen hadden volstaan maar thanks!!!95 nu
wat zijn die laatste 3 eigenlijk???
Mijn waarden zijn juist lager dan bij andere mensen. Ik kijk alleen in oude stats (pas bij goddelijk kijk ik naar "standaard" )quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Staat jij Hattrick of Foxtrick op oude waarden of iets dergelijks.
Aangezien jou waarden hoger zijn en daarnaast ook "(oud)" achter staat..
haha thanks.. ik denk dat ik het maar laat voor wat het isquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:04 schreef rompompom het volgende:
Dat zijn andere stats, gebaseerd op andere ratings. Loddarstaats zijn niet echt handig vind ik. Zodra je middenveld niet goed is (zoals bij counterhufters), zakken die stats enorm in.
Anders moet je er eens op googelen, dan krijg je de volledige wiskundige berekeningen van die formules te zien. Feest!
Die snappen wat leuk is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha thanks.. ik denk dat ik het maar laat voor wat het is
mss een beetje rare bevinding maar het viel me op dat er ontzettend veel ajax fans hier posten!!!
Enige intelligentie is voor hattrick natuurlijk wel een must, dus vandaar...quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha thanks.. ik denk dat ik het maar laat voor wat het is
mss een beetje rare bevinding maar het viel me op dat er ontzettend veel ajax fans hier posten!!!
Bij Foxtrick dezelfde taal instellen als die je op de Hattrick-site hebt ingesteld, dan zijn ze weer terugquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:04 schreef rompompom het volgende:
Bij mij doet Foxtrick ook raar, trouwens. Ik heb ook geen stats meer bij m'n wedstrijden. Alle linkjes doen het wel voor de rest, dus da's wel vaag.
zoveel mogelijk piccen van te voren? Of is dit een dom advies van deze nieuwkomer??quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:48 schreef Cart_man het volgende:
7-0 gewonnen, nog steeds tweede. Komt allemaal aan op de wedstrijd tegen de nummer 1. Die zal ik moeten winnen om te promoveren.
Senks!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Foxtrick dezelfde taal instellen als die je op de Hattrick-site hebt ingesteld, dan zijn ze weer terug
Als je een coach met slecht leiderschap hebt, heeft het niet veel nut om te blijven PICcen. Dan gaat je TS maandag naar dolgelukkig, maar staat hij zondag weer op content. Da's dus het voordeel van goed leiderschap, maar dat heb je op dit niveau (VIII) nog niet echt nodig heb ik van horen zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
zoveel mogelijk piccen van te voren? Of is dit een dom advies van deze nieuwkomer??
Grappig feitje trouwens. Die Real Boonestaak is de kampioen van de divisie waar onze huisnewbie Wessiej dit seizoen een team heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
Woei! Met 9-0 gewonnen van een botteam
Nu sta ik 2e:
Ook heeft de nummer 1 een leuk persbericht geschreven over m'n team
quote:Vandaag zat de Apenkooi zowat vol, de koploper kwam langs en het zonnetje scheen. Na het pak slaag vorige week in de uitwedstrijd, werd de tactiek enigszins aangepast. Met mooi lelijk vechtvoetbal werd alweer een thuisoverwinning geboekt. 2-1!![]()
Bonobo11:" I love it when a plan comes together!, alweer 3 heerlijke punten, in wat nu al degradatievoetbal genoemd mag worden, zo spannend is het in de staart en,
na vandaag, ook weer aan de top van de competitie"
als er (oud) achter staat, zijn het inderdaad de oude waardenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Staat jij Hattrick of Foxtrick op oude waarden of iets dergelijks.
Aangezien jou waarden hoger zijn en daarnaast ook "(oud)" achter staat..
Net gekocht!!!!!! Oke, hij was 31, maar ik had toch wel gehoopt dat die kutgame z'n hoofdstat wat langer vast zou houdenquote:Hans Kanik:
Zijn prestaties op het gebied van positiespel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van uitstekend naar goed.
En dit is dus die uitmuntend PM waar ik gisteren zo over klaagde. Na aankoop is 'ie nu inmiddels dus 2 keer gezakt in conditie en 3 keer in vorm.quote:Gelu Ion:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van redelijk tot matig.
Heb ik afgelopen week ook gedaan. Vandaag meteen weer twee dalersquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:34 schreef MacMauser het volgende:
Hier alleen een keeper, dus helemaal geen schade. Ik had al zoveel schade dat ik al een weekie conditie heb getraind..
Doodverwensing!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:04 schreef twi het volgende:
Ik had die tweede speler al op de TL staan voor 525k, wat tegenwoordig al hoog is voor een uitmuntend PM. Maar inmiddels is het natuurlijk onmogelijk om dat ervoor te vragen, zonder conditie en vorm. Sterf, Hattrick
Volgens mij bestaat dat niet. Het banksaldo van een club is namelijk geen openbare zaak. Wat je wel kan zien is wie de meeste en duurste transfers heeft gedaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:07 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg op welke site/waar kun je zien wie de rijkste clubs zijn e.d.??
Als je supporter ben kan je dat ergens zien, ehm...ga naar Gereedschap, dan Statistieken en dan kan je daar uit die linkjes kiezenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:07 schreef SuperWeber het volgende:
Real Boonstoppelquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:01 schreef twi het volgende:
[..]
Grappig feitje trouwens. Die Real Boonestaak is de kampioen van de divisie waar onze huisnewbie Wessiej dit seizoen een team heeft.
Ik hoop 't, want ik moet die knakker echt lozen en dan een JONGE uitstekend of formi met SP ervoor terugkopenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:14 schreef rompompom het volgende:
Doodverwensing!
Maar 525k moet je wel kunnen krijgen toch? Formidabel levert al bijna 500k op namelijk.
Top-15 kan je zien:quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:07 schreef SuperWeber het volgende:
Als je conditie waardeloos is ben je meteen een prutser???? Ga maar weer op mij af zitten gevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:53 schreef maniack28 het volgende:
Harris Struycken:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van redelijk naar matig.
Jean-Marc Brancourt:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van slecht naar waardeloos.
2 prutsers...
ik snap je frustratie, daarom koop ik ook geen oude spelers. het is af en toe wel verleidelijk door de lagere prijs en hogere ervaring, maar dit soort grapjes kosten je veel meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:35 schreef twi het volgende:
GVD!!!!!!!!!!!
[..]
Net gekocht!!!!!! Oke, hij was 31, maar ik had toch wel gehoopt dat die kutgame z'n hoofdstat wat langer vast zou houden
[..]
En dit is dus die uitmuntend PM waar ik gisteren zo over klaagde. Na aankoop is 'ie nu inmiddels dus 2 keer gezakt in conditie en 3 keer in vorm.
Ongelofelijk, wat een kutpech heb ik met aankopen.
gelukkig heb ik geen dalers gehad vandaagquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je conditie waardeloos is ben je meteen een prutser???? Ga maar weer op mij af zitten geven![]()
Die conditie daalt wel aardig vaak trouwens![]()
Ach, deze keer kon ik de verleiding niet weerstaan. Hij had Koppen, hij had uitstekend ervaring, PM uitstekend/redelijk, uitstekend conditie en goed in vorm. En m'n andere speler van 31 deed het tot nu toe ook nog best prima zonder dit soort grapjes.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap je frustratie, daarom koop ik ook geen oude spelers. het is af en toe wel verleidelijk door de lagere prijs en hogere ervaring, maar dit soort grapjes kosten je veel meer
Toch maar een coach. Voor het eerst mijn zelfvertrouwen op lichtelijk overdreven, met 1 psycholoog is die op zondag toch weer sterk/wonderbaarlijk he? Overschatting zie ik niet zo zitten namelijkquote:Arkadijus Monginas:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van waardeloos naar rampzalig.
Hij heeft ook het 2e salaris binnen heel HT nederlandquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:13 schreef SuperWeber het volgende:
Ja, thnx dat zocht ik... Een team bij mij uit de league staat niet bij de top10 rijkste uit de V, maar heeft wel het een na hoogst totaal salaris 3,1 mijloen/week...
Vind je het gek dat die gast 400+ hatstats haalt...
Jonksquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:26 schreef Oxyligen het volgende:
[..]
Top-15 kan je zien:
Het rijkst -
1. go to www.freekick.org VII.99 43 877 193 ¤
2. Maillot Jaune F.C. VI.789 41 092 228 ¤
3. Prutskoningen VI.279 40 651 686 ¤
4. Eibergse Boys IV.37 39 170 195 ¤
5. Maarten's team VI.97 38 767 738 ¤
6. Kattuk United V.71 38 271 407 ¤
7. SlikDit VI.639 37 750 391 ¤
8. Leiden Angels V.6 36 244 264 ¤
9. Stiphout Vooruit V.63 35 590 034 ¤
10. Kickinass VI.10 34 315 252 ¤
11. FC de Stappers IV.31 33 862 106 ¤
12. DieMannschaft VI.724 33 558 292 ¤
13. Fc Der Freddy IV.53 33 368 709 ¤
14. Woensel 9 V.200 31 975 993 ¤
15. SIVEO VII.508 31 359 773 ¤
Uhu... en dan te bedenken dat hij gelijk met mij gestart is.. Jonksquote:
De spelers zijn prutsers dus boeit de conditiedaling nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je conditie waardeloos is ben je meteen een prutser???? Ga maar weer op mij af zitten geven![]()
Die conditie daalt wel aardig vaak trouwens![]()
Is de wedstrijd noodzakelijk voor het ontlopen van degredatie of het verkrijgen van promotie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:19 schreef komrad het volgende:
En ik ga mijn kapitaal zien slinken, of zal ik een verlieswedstrijd accepteren komende zondag ....
dat is nu juist het probleem, de wedstrijd kan cruciaal zijn maar is dat niet persé. Ik zit dus met 2 niet inzetbare IMquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is de wedstrijd noodzakelijk voor het ontlopen van degredatie of het verkrijgen van promotie?
quote:01-09-2005 Kristiansund Bundásliga 3 250 000 ¤ 4 580 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
14-07-2005 SuperOrange Kristiansund 1 353 000 ¤ 2 780
Wel ver boven TC... zo;n 400k (hij kost 3100kquote:Vyacheslav Brusnichenko (70201855) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
21 jaar, goed in vorm, licht geblesseerd, maar kan spelen
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Latvija
Total Skill Index (TSI): 44 740
Loon: 25 656 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Bundásliga
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: licht geblesseerd
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: matig
Ik kreeg nog 1k vandaagquote:
Doe mij die maar!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:17 schreef komrad het volgende:
ik heb net een leuke skilltrade gehad:
09-10-2006 vintage fc TRZ RADOMSKO 472 000 ¤ 740
27-09-2006 Notbremsem e.V. vintage fc 60 000 ¤ 610
Je bent Joralf nu wel flink aan het uitdagen hoor MWquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06412/test.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik ga ook voor het kampioenschap dit jaar
Ik word 3/4 ofzo...quote:15-10-2006 (Competitie): SV Houten 3 - 't Malibu Team (winst)
22-10-2006 (Competitie): FC Wijchen - SV Houten 3 (gelijkspel / verlies)
29-10-2006 (Competitie): SV Houten 3 - AS Tammes (winst)
05-11-2006 (Competitie): DE BIKKELTJES - SV Houten 3 (winst/gelijkspel)
12-11-2006 (Competitie): Tarantula United - SV Houten 3 (bot, winst)
19-11-2006 (Competitie): SV Houten 3 - "The Lustyboys" (winst)
van de top jaquote:
Huhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:41 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent Joralf nu wel flink aan het uitdagen hoor MW
Ik heb ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:53 schreef Lennox het volgende:
Ik moet nog maar zien dat ik dit jaar promoveerNog steeds 2 pnt achter op de nummer 1....
Zou een schande zijn als ik met deze spelers in VIII blijf. Hoewel de nummer 1 ook een aardig team heeft. (maar niks traint)
Dat is wel de standaard extra prijs... Take it or leave itquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef maniack28 het volgende:
Hoeveel zouden jullie voor Goddelijk SP extra betalen? 300-400k? Of is dat teveel?
3-4-3, een winger naar centraal middenveld verplaatsen en dan afhankelijk van je tegenstander zien wat je met je andere winger doet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:31 schreef Cart_man het volgende:
Wat is trouwens de beste opstelling met scoren als training? Speel nu 3-4-3. Hoe kan ik het middenveld het best neerzetten?
tot ~25% extra van de prijs van de speler zonder SP.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef maniack28 het volgende:
Hoeveel zouden jullie voor Goddelijk SP extra betalen? 300-400k? Of is dat teveel?
Indien een team met goeie centrale def en weinig middenveld is 3-4-3 ook nog mogelijk met 2 wingers en 2 spitsen die als forward to the wing staan opgesteld. Maar dan heb je het wel over uitzonderingsgevallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
3-4-3, een winger naar centraal middenveld verplaatsen en dan afhankelijk van je tegenstander zien wat je met je andere winger doet.
Ok... heb een oogje op deze meneer:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
tot ~25% extra van de prijs van de speler zonder SP.
Ik zou het wel doen jah.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:16 schreef Daemon19 het volgende:
Ze hebben trouwens de pagina verandert.
Er staat nu rechts "CLUBSTATISTIEKEN", "TEAMNIEUWS" en "CLUBGEBEURTENISSEN".
Ja idd.. ff afwachten.. heb ook nog een bod op een wonderbaarlijk def... 800k... kijken of ik die daarvoor kan krijgen lol... Ik denk dat ik volgend seizoen de gok ga wagen, gewoon proberen te promoveren... goed/goed coach aannemen en dan hopen dat alles goed gaatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen jah.
Mooie speler en de huidige prijs, ligt niet ver boven de prijzen van ongeveer dezelfde spelers (zonder SP).
quote:CLUBSTATISTIEKEN
Supporters: in de wolken
Fanclub: 1306 leden
Sponsors: in de wolken
Kapitaal: 1 034 740 ¤
TEAMNIEUWS
09-10-2006
Je fanclub heeft er 5 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 150 ¤ op voor de clubkas.
08-10-2006
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 134 985 ¤ aan entreegeld.
08-10-2006
Je hebt een speler ontslagen.
mijn gemiddelde wedstrijd word dus 2.5 - 1.3 gewonnenquote:SV Houten 3
played: 92 matches
Goals for: 239
Goals againts: 128
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hehe:
[..]
mijn gemiddelde wedstrijd word dus 2.5 - 1.3 gewonnen
Nou als je je toch verveeltquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ow, competitie verleden optellen en uitrekenen. Ik verveelde me
luilakquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:22 schreef komrad het volgende:
ik moet binnen nu en 1 uur een trainee vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |