abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:08:59 #1
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_42415665
quote:
UTRECHT - De politie heeft gisteravond zeventien mensen opgepakt rond de wedstrijd tussen FC Utrecht en het Marokkaanse nationale elftal. De aanhoudingen waren onder meer voor baldadigheid.

Tientallen stoeltjes in stadion Galgenwaard werden tijdens de wedstrijd vernield.

FC Utrecht won de vriendschappelijke wedstrijd met 3-2. Utrechtse treffers werden gescoord door Kruys, Douglas en Van Steensel. Voor Marokko scoorden Chamakhi en Bouhkari.
Nou wilde mijn vriendin gisteravond van centraal station terug naar huis afreizen, kwam ze terecht tussen een groep uitzinnige marokkaanse supporters. Nou dat heeft ze geweten, de bus waar ze in zat werd volledig kort en klein geslagen. Een groot gedeelte van het wagenpark van het GVU is gisteravond met de grond gelijk gemaakt. Beetje jammer dat dit af wordt gedaan als baldadigheid.

Edit: mijn vriendin is overigens heelhuids en zonder vreemde schaamharen veilig huiswaards gekeerd.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_42415743
Het lijken net Nederlanders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42416891
ach ja wat zou ik hier over zeggen ... het gebeurd zo vaak he.
pi_42416920
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
Hee psst. Dat zijn het ook. Ze realiseren het zelf alleen nog niet helemaal.
eeeh
pi_42416962
Waarom zou je een vriendschappelijke wedstrijd tegen Marokko willen spelen? De competitite is toch nog gewoon aan de gang, of moet er nog extra getrained worden ofzo?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:12:09 #6
3485 kavorka
lure of the animal
pi_42417312
Er was toch ook al rotzooi toen het Marokkaans elftal hier speelde op het jeugd-EK? Altijd hetzelfde met die berbers!
animal magnetism sexual attractive state
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:30:29 #7
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_42417857
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik volg voetbalrellen niet zo heel erg.

Maar ruiten ingooien van huizen in de omgeving komt volgens mij niet zo vaak voor.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_42418641
Marokaanse hooligans die ramen ingooien gebeurt ook niet zo vaak hoor Mr.J...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:09:27 #9
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_42418918
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
ach ja wat zou ik hier over zeggen ... het gebeurd zo vaak he.
Als Marokko in Nederland speelt is het idd altijd prijs. Ik herinner mij een wedstrijd eind jaren 90 in het Gelredome van Marokko toen de tribaaltjes het veld na afloop bestromden en de doel probeerden te slopen. Vervolgens tijdens het jeugd-wk wonnen de moslims en werd het stadion van Utrecht verbouwd. Vlak daarna moest men in Kerkrade spelen waar de rakkers 1000 stoeltjes sloopten, het veld bestormden, in auto's inbraken, tankstations plunderden en willekeurige mensen in elkaar sloegen. En gisteren was het wederom prijs in Utrecht.
Ja, het gebeurt inderdaad altijd als Marokko speelt in Nederland.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_42419245
Moslims leven en denken gewoon als beesten, gelukkig zal hun adoratie voor een valse profeet er voor zorgen dat ze zullen branden in hel.
pi_42419368
Het zal eens een keertje niet zo zijn.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:39:12 #12
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_42419653
Goh dat had ik nou noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit verwacht zeg.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:50:46 #13
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_42419912
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als Marokko in Nederland speelt is het idd altijd prijs. Ik herinner mij een wedstrijd eind jaren 90 in het Gelredome van Marokko toen de tribaaltjes het veld na afloop bestromden en de doel probeerden te slopen. Vervolgens tijdens het jeugd-wk wonnen de moslims en werd het stadion van Utrecht verbouwd. Vlak daarna moest men in Kerkrade spelen waar de rakkers 1000 stoeltjes sloopten, het veld bestormden, in auto's inbraken, tankstations plunderden en willekeurige mensen in elkaar sloegen. En gisteren was het wederom prijs in Utrecht.
Die wedstijderen rond het jeugd-wk staan me inderdaad ook nog helder voor de geest, evenals die oefenwedstrijd tegen Nederland in het Gelredome. Het is voor die rakkers vaak aanleiding om even de frustraties af te reageren op onschuldige burgers en staatseigendommen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_42419948
Verdonk for Prime Minister.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:13:50 #15
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_42420407
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:22 schreef Pony-Lover het volgende:
Moslims leven en denken gewoon als beesten, gelukkig zal hun adoratie voor een valse profeet er voor zorgen dat ze zullen branden in hel.
he gelukkig.

Koffie?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:25:52 #16
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_42420719
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop. Helaas is het corrigerend vermogen van de marokkaanse gemeenschap ver te zoeken, dus zullen deze problemen zich blijven voordoen.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_42420834
Mijn vader zei het vanochtend nog na het lezen van de krant: Het lijkt erop alsof we ons steeds meer moeten aanpassen aan de Moslimgemeenschap ipv andersom.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:31:42 #18
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_42420868
update:
quote:
Ravage na oefenduel FC Utrecht-Marokko

Uitgegeven: 6 oktober 2006 11:26
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 11:44

AMSTERDAM - De politie heeft donderdag 25 aanhoudingen verricht tijdens en na de oefenwedstrijd tussen FC Utrecht en Marokko. Na het vriendschappelijke duel werden geparkeerde auto's en stadsbussen vernield en werden ruiten ingegooid van huizen nabij het stadion Galgenwaard.
In het stadion werden tientallen stoeltjes vernield. De rust keerde pas na middernacht terug.

FC Utrecht won de wedstrijd tegen het Marokkaanse nationale elftal met 3-2. Treffers aan Utrechtse zijde kwamen op naam van Kruys, Douglas en Van Steensel. Voor Marokko scoorden Chamakhi en Bouhkari.
WTF
pi_42421123
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:13 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

he gelukkig.

Koffie?
Lekker

ga ik daarna even een koran door de plee spoelen.
pi_42421610
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:30 schreef -Wolf- het volgende:
Mijn vader zei het vanochtend nog na het lezen van de krant: Het lijkt erop alsof we ons steeds meer moeten aanpassen aan de Moslimgemeenschap ipv andersom.
Je vader zal dan vast een intellectueel zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42421671
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je vader zal dan vast een intellectueel zijn.
Mensen die dingen roepen die niet in je straatje passen als dom bestempelen is zooo makkelijk.
pi_42421682
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:00 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Mensen die dingen roepen die niet in je straatje passen als dom bestempelen is zooo makkelijk.
Noem jij zijn vader dom? Je bent wel lekker bezig he.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:07:55 #23
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_42421839
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:00 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Het is een teken van onmacht
pi_42421850
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Noem jij zijn vader dom? Je bent wel lekker bezig he.
kneus
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:34:21 #25
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_42422580
Marokkanen die komen rellen in een topic dat over rellende Marokkanen gaat. Ty-pisch....

Maar de jongens moeten wel rezpekt krijgen, uiteraard...
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')