Namen verbasteren is zo 2005.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef Luccide het volgende:
Frans weisglaz, leuke nette vent, interessant zolang je hem maar niet te lang in beeld hebt.
Goedele Likeend, ga toch weg met je commerciele net boeljes,
Molkowisch is net zo'n crimineel als degene voor wie hij de raadsman speelt
en deze van der Geest is een leuke vent. alleen jammer dat hij nu ook al een 'merknaam' is die beschermd moet worden. dus ik ben wer benieuwd![]()
gatver damme molkowisch begin all,![]()
ohquote:Namen verbasteren is zo 2005.
inderdaad.. ik dacht dat je 16 jaar of ouder moest zijn om daar te zittenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:18 schreef jmac het volgende:
Kunnen ze die kids achter Goedele niet de studio uitschoppen? Wat een irritante koters. Die moslima zit ook nog eens de hele tijd op dr kauwgom te kauwen...
En die ene in 't groen zit quasi-erotisch met dr tong over d'r lippen te glijden.
Bij die ene in 't midden scheelt 't niet veel of d'r borsten vallen uit d'r witte topje.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:19 schreef Joesse het volgende:
[..]
inderdaad.. ik dacht dat je 16 jaar of ouder moest zijn om daar te zitten
heb je mij ook gezien toen met Huub van der Lubbe?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Bij die ene in 't midden scheelt 't niet veel of d'r borsten vallen uit d'r witte topje.
*ik wordt altijd zo afgeleid door publiek bij shows. Sommige weten zich geen houding te geven als dat rode lampje aangaat*
Nee wat dan? Ik ben ook regelmatig in de studio en altijd lachen als je om je heen kijkt. Sommige mensen vallen bijna van hun stoel omdat ze even in beeld willen zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Joesse het volgende:
[..]
heb je mij ook gezien toen met Huub van der Lubbe?![]()
Ze was al met haar thesis bezig voor ze goed en wel bekend was.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:22 schreef Luccide het volgende:
Wat een steroetyp gewauwel, van liekens, altijd hetzelfde, vertelde ze tien jaar geleden ook al........... een schop onder de kont en nu hup de studio uit!! en die universitaire bul is gekocht, commercielle goedkope trolsorry hoor .....
Inderdaad. Witteman.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Aoristus het volgende:
Witteman probeert weer spitsvondig uit de hoek te komen met z'n Clinton. Man, ga toch iets anders doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |