Al 25 jaar geen lid meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:11 schreef evert het volgende:
tjonge jonge, golfer, jij bent toch een pvda fan?

Dat was hij, volgens eigen zeggen, wel maar is dat programma jammerlijk geflopt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ja van der Geest was weer een tijdje niet op tv geweest

Aanvulling: ook te gast Bram Moszkowicz, strafpleiter. Over het glas tussen hem en cliënt Holleeder.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:58 schreef Suko het volgende:
Met vanavond o.a:
* Frans Weisglas, voorzitter van de Tweede Kamer, praat over de aankomende verkiezingen.
* Goedele Liekens praat over haar nieuwste 'penisboek'.
* Dennis van der Geest, Nederlands bekendste judoka, gaat voor RTL5 langdurig werkloze jongeren aan een baan proberen te helpen in 'Help! Ik krijg een baan'.

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:46 schreef Aoristus het volgende:
Weisglas lijkt me wel goed voor een algemeen praatje, Goedele Likeend is allang done, past in het rijtje Heléén van Rooyen e.a. ouwe wijven, misschien dat die judovent nog wat truukjes kan laten zien

Je hebt kinderen in alle soorten en maten, jammer dat je het jezelf niet gunt, Golfer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap dat een vrouw van rond de 40 voor jou, als kind zijnde, een oud wijf is, maar ik vind haar nog altijd een aantrekkelijk jong hapje.

Oew jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef SunChaser het volgende:
Goedele Liekens was leuk in de jaren 80. Voor sekstips hebben we nu geen allochtonen meer nodig, we hebben nu Sophie Hilbrand.

Dan zal ie zich ook Wendy van Wanten nog wel herinnerenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:33 schreef SCH het volgende:
golfer houdt van dronken paarden

= commerciele k*t boekjesquote:commerciele net boeljes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |